Bölüm 16-Bölüm 2

51 5 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkıyı çal *Supalonely- Benee ft. Gus dapperton

Biliyorum ben f-yukarı; Ben sadece bir kaybedenim*

Seninle olmamalı, sanırım ben vazgeçtim

Sen dışarıda içerken, ben sadece burada düşünüyorum

Olmam gereken yerde

Yalnızdım, mm, ah, evet

La-la-la-la, la-la-la-la

Yalnız (yalnız bir şıkım) Ben yalnız bir kaltağım!

La-la-la-la, la-la-la-la

Yalnız (Tek başına)

Şimdi küvetteyim, ağlıyorum

Yavaş yavaş battığımı düşünüyorum, gözlerimde baloncuklar

Şimdi belki sadece rüya görüyorum

Şimdi hüzünlü kulüpteyim, sadece sırtını sıvazlamaya çalışıyorum (Yalnız*) Müzik durdu; Ceren başını yorganın altından kaldırdı ve parmağı hoparlöründe, başının yanında duran huysuz bir Civan buldu.

"Neden?" diye ağzı kapandı. sahte kırık bir sesle.

"Sabahtan beri çalan bu aptal şarkıyı kesmezsen. Hoparlörünü pencereden dışarı atacağım!"

Hemen sinirle yatağına oturdu. "Hay! Bana yenisini alacaksın."

"Sana on tane alacağım. Kes şunu!"

"Of, neden beni yalnız bırakmıyorsunuz. Bu evde hiç mahremiyet yok!"

Civan kendini yatağının yanındaki koltuğa atarak ciltli ablasına gözlerini devirdi. "Sabahtan beri odandasın ve şimdi saat 14:00!" Yan sehpadaki tahta oyuncak dikkatini çekti ve onu aldı ve onunla oynadı.

Ceren, gözünün ucuyla ona baktı; otomatik olarak uçuşan saçlarını taradı ve yataktaki pozisyonunu ayarlayarak örtüsünü kucağına çekti. "Bu hafta sonu; ne istersem yaparım."

"Kalbin mi kırıldı?!" Ona baktı. Ceren'in, üzülürse bir gün boyunca odasında kalacağı bazı bölümleri vardır ve bu nadiren olur, bu da büyük bir şey olduğu anlamına gelir.

Gözlerini kıstı ona. "Neden olayım?" defansif cevap verdi.

"Ne dinlediğini duydun mu?! (Yalnız bir kaltağım!) Evet, öylesin!" Ve yüzüne bir yastık çarptı.

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin