2. Bölüm

6K 185 18
                                    


Medya: Yusuf Altunkaynak

Sabah mesanemin beni uyandırması ile lavaboya koştum. Az daha geç kalsam hiç iyi şeyler olmazdı herhalde.

Verdiği rahatlıkla hızla sıcak bir duş aldım.

Saçımı kuruttum ve okul üniformalarımı giydim. Bu sabah aşırı uykum vardı.

Yatağıma bir göz gezdirdim. Tekrar mı uyusam acaba diye düşünmeden edemedim.

Ama bugün çözmem gereken bir olay vardı o yüzden yemek odasına doğru ilerledim.

Masada sadece hizmetli Fatma abla vardı. Yanına gelip,

" Annemle babam nerede Fatma abla?" Diye sordum. Gülümseyerek,

"Şirkete geçtiler Zeynep kızım. Kahvaltı hazırladım sana." Dedi

Kafamı sallayıp masaya oturdum. Ne olursa olsun midem asla boş kalmamalıydı.

Canım midem 7 saattir aç.

Hızlıca kahvaltımı yaptım.

Valla ben böyle zevk alıyorum.

Yavaş yavaş yiyince tadı gelmiyor aga.

Kahvaltım bittiğinde çantamı alıp arabaya ilerledim.

Şoför İsmail abiyi her gördüğümde aklıma Yahya abi geliyor sima olarak.

Bu sabah onların hikayelerine bakmamıştım. Telefonumu çıkarıp hemen Instagram a girdim. Gelen bildirimleri es geçip hemen attıkları hikayelere baktım.

Recep abi sabah 5 gibi kalkıp bisiklet sürmeye gitmişti. Harika bir manzara yakalamıştı.

Resul abi kedisi ile hikaye atmıştı. Allah'ım yanaklarını sıkmak istiyorum!!

Yahya abi daha birşey atmamisti.

Ama neden atmadığı Yusuf abinin hikayesinde gayet belli oluyordu.

Yahya abi yatakta yastığına sarılarak yatıyordu. Yusuf abi de elinde soğuk su dolu bardak ile Yahya abinin üstüne bir attı varya. Sonrası yok zaten.

WhatsApp dan gelen bildirim ile sohbete girdim. Canım grubumuzdan gelmişti.

Tek MAL Varlığım: Nerdesiniz hanımlar??

Sapık: ben yeni çıktım evden ya geliyorum 15-20 dakkaya.

Siz: benim de az kaldı. Tek misin Arda?

Tek MAL Varlığım: evet Yiğit hala gelmedi.

Sapık: mesajlara bile bakmıyor. Ne yapıyo acab? Udmdhdmchsm
@yigido

Siz: Azra boşuna seni sapık diye kaydetmedim. Fesatlıkta bir numara maşallahhh

Sapık: ne sandın aslan udjdhefnuen.

Gülümseyerek telefonumun ekranını kapattım.

İsmail abinin arabayı yavaşlaması ile geldiğimizi anladım.

"İyi dersler küçük hanım" dedi gülümseyerek.

Teşekkür edip hızlıca okula ilerledim. Ders zili çalmıştı. Ve ilk dersimiz ingilizceydi. Kesin yok yazılmıştım.

İngilizce hocamız asla acımaz ve kendisinden sonra 1 saniye bile gecikseniz yok yazardı.

Hain karı

Bak yine sinirlendim.

Tadımız kaçtı Ali Rıza Beyyy!!!

Düşüncelerimden sıyrılıp sınıfa girdim.

Geç kaldığım için özür dileyip sırama geçtim. Gözlerimde sorun olduğu için en orta sıranın baştan ikinci sırasına oturuyorum. Gözlüklerimi unutmamış olsaydım Ardacığımın yanına geçebilirdim.

Ama maalesef yanımda Serkan vardı.

Tanıştırayım sınıfın yavşağı.

Serkan' in bana havalı havalı atmaya çalıştığı bakışları takmamaya çalışarak dersi dinlemeye başladım.

Ders eğlenceli geçiyordu. Sadece hocamız bazen aşırı kuralcı olabiliyor.

Geçen 40 dakikanın ardından canım midem acıktığı için Arda, Azra ve ben kantindeki masaların birinde hem sohbet ederek hem tıkınarak takılıyorduk.

Gözlerimi bir süre etrafta gezdirdim. Tanıdık sima ile gülümsedim. Yiğit beyler sonunda okula teşrif edebilmişti.

Yanımıza bir sandalye çekip oturdu.

Arda Karahisarlı, Azra Karaman ve Yiğit Erdem.
Ve ben. Hepimiz anaokulunda tanıştık. Güzel şeyler kavga ile başlar derler. Bizimde öyle oldu.

Hep kavga ederdik küçükken. Ama büyüdükçe birbirimiz için ne kadar değerli olduğumuzu anladık.

Hala beraberiz. Kardeş gibiyiz. Hatta kardeşten öteyiz diye bilirim.

Düşüncelerimi bölen ders ziliydi.

2 Saat Sonra

Hocanın yavaş yavaş konuşması benim iyice mayışmama neden olmuştu. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ki sınıfın kapısı tıktıklandı.

Merakla kafamı kaldırdım hemen.

Giren nöbetçi öğrenci,

" Dersinizi böldüğüm için özür dilerim.
Zeynep Cihangir'i müdür çağırıyor da " dedi. Hayır nasıl bişe yapmadan bişe yapmış olabilirim??

Hocadan izin alarak koridorda ilerledim.
Müdürün odasına girmeden derin bir nefes aldım.

Girdiğimde gördüğüm simalar ile gözlerim kocaman oldu.

"SHREDDED BROTHERS!!"

•••••••••••

Kestik kestik kestik!!

Nasıldı?

Karakterleri anlayabildiniz mi?

Lütfen oylamayı ve satır arası yorum yapmayı unutmayın!

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!!! 🖤🦁🦁

Dişi Aslan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin