7. Bölüm

3.2K 115 3
                                    

Yazarın anlatımıyla

Genç kız yatakta uzanmış uyuyordu. Birden uyandı. Yine aynı duyguları yaşıyordu. Bu hastalık onu çok yormuştu.

Diyabet.

5 yaşından beri bu hastalık ile savaşıyordu. Ne kadar dışarı yansıtmasa da içten içe çok bunalmıştı.

Her gün kutu kutu iğneler. İnsanların tepkileri. Kendi nefsi ile yaptığı mücadele...

Genç kız şuanda hipoglisemi geçiriyordu.
Hipoglisemi, kandaki şeker miktarının normal seviyenin altında olması demektir.

Ve bu durum aşırı halsizlik, baş dönmesi, terleme gibi iğrenç hissiyata sahip olaylara yol açıyordu.

Ve Zeynep de şuan o iğrenç duyguları yaşıyordu. Genç kız etrafına baktı. Arkadaşının evindeki misafir odasında yatıyordu. Başından akan terler yastığa pıtır pıtır düşüyordu.

Vücudunda oluşan halsizlik yüzünden hiçbir yeri kıpırdamıyordu. Kendini zorladı. Yataktan kalkıp arkadaşlarına haber verebilmek için. Kendine müdahale edebilmek için.

Ama tek yapabildiği acı dolu bir inleme idi.

Salonda birbiri ile tartışan iki arkadaşı genç kızın sesi ile hemen odaya koştular.

Arda Karahisarlı ve Azra Karaman Zeynep'in bu halini bildiklerinden hemen ne olduğunu anlamışlardı.

Arda, çekmeceden kızın ölçüm cihazı ile arkadaşının durumuna baktı.

Şekeri normal seviyenin kat ve kat altındaydı.

İki arkadaşta, kardeşi gördükleri bu genç kızı ilk defa bu kadar kötü durumda görüyorlardı.

Arda daha fazla zaman kaybetmeden mutfağa gidip meyve suyunu kaptı.

Azra dışarıdan daha sert görünümlü olsa da aslında aşırı duygusal biriydi. Bu yüzden sadece arkadaşının elini tutup dua ediyordu.

Arda elindeki meyve suları ile odaya girdi. Biten meyve suyu kutusunun ardından beklemeye başladılar.

10 dakika boyunca meyve suyunun genç kızın kanına karışıp şekerini normal seviyeye getirmesini beklediler.

Şekerini tekrar ölçtüklerinde normal seviyeye yaklaştığını gördüler. İkisi de bilmem kaç dakikadır içinde tuttukları nefeslerini dışarı verdiler.

Zeynep de yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı.

"Daha iyisin değil mi" Azra'nın Zeynep'ten emin olmak istercesine sorduğu soru ile kız ona doğru döndü.

"Daha iyiyim. Teşekkür ederim. İlk defa bu kadar kötü oldum galiba." Zeynep'in sonlara doğru sesi gittikçe kısılmış, mırıldanır gibi konuşmuştu.

Arda arkadaşının bu hâline dayanamıyordu. Onu bu halde görmeye dayanamıyordu. Ya daha geç gelselerdi...

Yusuf ve Yahya Resul abilerine sinir olmuşlardı. Evet kardeşlerinin gezmeye, arkadaşları ile takılmaya tabii ki hakkı vardı. Ama yeni bulmuşlardı onu. Ve doya doya vakit geçirmek istiyorlardı. Ve yanlarında doğru dürüst tanımadıkları bir çocuk da vardı.

Ne yapıyordu acaba?

"Ne yapsaydım? ' hayır gidemezsin' mi deseydim? Daha bize doğru dürüst abi bile demedi. Nasıl ona, onun hayatına karışayım. Ayrıca zor zamanlar geçiriyor. Kafasını dağıtmaya ihtiyacı var." Resul kardeşlerinin kendisinden açıklama beklediğini biliyordu.

Konuşmasının ardından onu onaylayan homurtular çıktı koca 3 adamdan. Recepte kardeşlerini az çok rahatlatmak adına konuşmaya başladı.

"Hem Zeynep'e gercketen değer veren birilerine benziyorlardı. Sorun olacağını sanmıyorum."

"Peki ne zaman gelecek? Saat 8 oldu. Arasak mı acaba?" Yahya'nın sorusu ile diğerleri düşünmeye başladı. Arasalar rahatsız mı ederlerdi? Yada aramadıkları için minik kardeşleri onalara kırılır mıydı?

Zeynep elindeki mini paket çikolatasını afiyet ile yavaş yavaş , tadını ala ala yedi. Arkadaşları onun bu haline gülerken genç kız onlara aldırmadı.

Her zaman çikolata yiyemiyordu. O yüzden bu anın tadını çıkarıyordu. Çikolatasının son parçacıklarını adeta aşk yaşayarak yerken telefonu çaldı.

Onu bu anda rahatsız eden tipsiz kimdi? İşte bu soruyu çok merak ediyordu!!

Ekrana baktığında hiç beklemediği o çağrı ile karşılaştı.

Hülya Cihangir

🍒🍒🍒🍒🍒🍒

Merhabalar

Bu bir haftada hiç iyi değildim.
Aslında nasilsa tatil diye bir sürü bölüm atmak istiyordum ama gerçekten şu rahatsızlık beni bitirdi.

Neyse ki şuan iyiyim. Elimden geldiğince bölüm atacağım.

Azra ve Arda hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ve aslında Yiğit diye de yakın arkadaşı var ama onu bu bölümde katmak istemedim.

Sizde durumlar nasıl?

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Diğer bölümde görüşmek üzere<33

*Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın lütfen ❤️

Dişi Aslan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin