6. Bölüm

3.8K 111 7
                                    


Ben, Yusuf abi, Yahya abi, Recep abi, Resul abi ve polisler.

Hep birlikte salonumuzda sevgili arkadaşlarımın bana ulaşamaması sonucu polise haber vermeleriyle çıkan yanlış anlaşılmayı konuşuyoruz.

"Anladım. Ama yinede adliyeye gelip ifadeni almamız lazım. Kısa bir işlem." Orta yaşlı komiser abinin konuşması ile kafamı salladım.

Yanımda oturan Resul abi,

"Üstüne bir birşey al böyle üşürsün" dedi babacan tavırla.

Bu korumacı tavırları çok hoşuma gidiyordu. Beni düşünmeleri...

Üstüme giydiğim kalın kahverengi hırkam ile aşağı indim.

Ben, Resul abi, Recep abi ve polisler adliyeye doğru gidiyorduk. Ben arka koltukta cam kenarına oturmuş dışarı izliyordum. Sıkıldığım için kafamı arabanın içine çevirdiğimde Recep abi ile göz göze geldim.

Birşey demek istiyor ama nasıl diyecek bilemiyor gibi bir hali vardı.

"Hadi söyle. İçinde kalmasın". Sırıtarak söylediğim söz üzerine. Recep abi de sırıttı. Daha sonra söze başladı.

"O arkadaşların kim? Yani sana değer veriyorlar galiba. Tanışmak isterim" dedi.

Açıkçası kıskandığı her halinden belliydi.
Bu hâline gülümseyerek,

"Tabii ki tanıştırırım" söylediklerim ile kafasını sallayıp cama doğru döndürdü.

Adliyede ifademi verip dışarı doğru ilerlerken ismimin tüm dünyaya duyururcasına bağırılmasıyla irkildim.

Derdim ama önceden bu sesi her gün ve duyduğum için sadece sırıttım.

Koşarak sarılan şahsiyete bende sıkıca kollarımı sardım.

Azra Karaman

Kollarını gevşetip kenara geçtiğinde,
hemen ardından koşa koşa bana sarılan güçlü kollar ile bir iki sendeledim. Ama bende kendimi toparlayıp hemen ona sarıldım.

Arda Karahisarlı

Recep abi ile Resul abinin yüzünü şuan göremiyordum ama bu sarılmayı onaylamadıklarına yemin edebilirim.

Bu düşünce ile Arda dan ayrılıp Resul abilere doğru döndüm. Elimle göstererek,

"Bunlar tanışmak istediğiniz işte o yakın arkadaşlarım." Dedim gülümseyerek.

Ardaya olan bakışlarını saymazsak bence
gayette iyi anlaşacak gibiler.

Hint dizilerini andıran bakışma sahnemizi Azra bozdu.

"Merhaba ben Azra" diye sevecen bir tavırla elini uzattı Recep abilere.

İkisinde gülümseyerek elini sıktı.

"Bende Arda" dedi Arda. Elini uzattı ama yüzündeki zoraki gülümseme aşırı dikkat çekiyordu.

Resul ve Recep abinin de Arda dan bir farkı olduğunu söyleyemeyeceğim şimdi.

Oluşan ortama Azra ile sırıttık.
Gergin bir el sıkışmasının ardından. Azra hemen birşeyler demeye başladı.

"Şey biz Zeyneple bugün biraz zaman geçirmeyi düşünüyoruz. Yani kankicim senin haberin yok ama kabul edersin diye düşündük."

İkiside anında kaşlarını çattı. Resul ve Recep brodan bahsediyorum.

Yani sakin olun gençler. Sadece agalarla takılacağım.

Dişi Aslan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin