BÖLÜM-3-Bilinmeyende Uyanış-

7.4K 351 120
                                    



Bölümü Kartal'ın Çığlığı Serisi'nin yazarı @Berserk_Gloria ya ithaf ediyorum. Ünv hayatında başarılar diliyorum..


Instagram: kehanetingucu

Twitter: Kehanetin Gücü

E-mail: asumansac@gmail.com

BU KEZ DAHA UZUN TUTMAYA ÇALIŞTIM HİKAYEMİ :) KEYİFLİ OKUMALAR...

**************

Yarı şeffaf bir faunusun içinden şaşkınlıkla irileşmiş gözlerimi, karşımdaki arbededen ayıramıyordum. sanki bir kar küresinin içindeydik. Az önceki; havada oradan oraya fırlatılan ışık topları, antreponun o ürkütücü manzarası ve iri cüsselerindeki kötücül bakışları ile tüylerimi diken diken etmeyi başaran insan azmanları, içinde bulunduğum korunaklı faunusun dışında kalmıştı.

Gözlerimin önünde düpedüz bir kaos yaşanıyordu. Işık toplarının arasından ortaya çıkıp, oradan oraya koşturan gençlerin farkına vardığımda, daha ne kadar donup kalabilirsem o kadar dondum...  İçimdeki tarif edemediğim ve koca bir çığ gibi büyüyen endişeye engel olamıyordum. Sebebini bülmiyordum ama aynı zamanda beni ürküten o ışık toplarının sahibi olan gençleri önemsiyor, onlar için korkuyordum. Tanımadığım bu gençlerin benim için önemli olduklarını hissediyordum.

Avcımın hayal meyal duyduğum, uzaktan adımı haykıran sesini hiçe sayarak, karşımdaki gençlere katılmak istiyordum.

Gecenin karanlığını aydınlatan ışık toplarının arasında, kimse Katy ve Alex'i görmüyordu. Katy'nin kendinin bile farkında olmadan, içgüdüsel bir biçimde oluşturduğu kalkan, ikisini de korumaya almıştı.

İnsan azmanları, gelen tehlikeyi son anda hissettikleri için kaçmaya fırsat bulamamışlardı. Sayıca zayıf düştükleri bu saldırıdan kurtulabilmek için var güçleri ile savaşıyorlardı...  Ama Katy'yi kurtarmak için bütün güçlerini kullanan bu gençlerin ellerinden kurtulmak, umduklarından zordu... İki taraf da nefes nefese, ter içinde pes etmeden savaşıyorlardı.

İki tarafında istediği aynıydı; KATY...

Antreponun girişinde, ince uzun boylu, bir erkek için dikkat çekici bir estetiğe sahip, omuzlarından dökülen düz beyaz saçları ve o an yağmur öncesi bulutları andıran koyu mavi gözleri ile Katy'nin sonradan hatırlayacağı, Soulfly belirdi...

Önce soğukkanlı bir ifade ile gözlerini çarpışanların arasında gezdirdi ve sonra Katy ve Alex'in bulunduğu tarafta bakışlarını kenetledi. Gözlerindeki maviliğin koyuluğu, az da olsa rahatlamanın etkisi ile açılıp, yerini çocuksu bir mutluluğa bıraktı.

Gözlerinin içindeki çocuksu mutluluk, dudağının kenarına keyifli bir kıvrım olarak yayıldı. Ani ve estetik bir hareketle ellerini başının iki yanından havaya kaldırarak birbirine çarptı.

Antrepoda sersemlemiş bir halde, panikle koşuşturan o üç insan azmanından başka kimse kalmadı.

************

1 SAAT ÖNCE

Alex, içinde kopan fırtınanın eşliğinde, Katy'yi bulmak için koşturuyordu. Diğer taraftan da arkadaşlarını bu kötü plandan vazgeçirmek için daha fazla ısrar etmeyişine hayıflanıyordu.

Kehanetin Gücü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin