BÖLÜM -22- Alex -

572 68 27
                                    

Medya: Alex - Avan Jogia

Selam :)

Bu kez arayı açmamaya çalıştım, umarım keyif alırsınız🙈❤️

Seviyorum sizi 😉❤️

Instagram: Kehanetin Gücü
Facebook: Kehanetin Gücü
Twitter: Kehanetin Gücü
Mail: asumansac@gmail.com

Bu adreslerden bana ulaşabilirsiniz👍😊

Keyifli okumalar ❤📖❤


Pencerelerdeki kalın perdelerin  arasından gelen ışığa rağmen loş, şömineki ateşin çıtırtısı ve iki çocuğun gülüşmeleri ile iç ısıtan bir odanın içindeyim. Zihnimin en ücra köşelerinden bir kaç kırıntı halinde çıkarabildiğim bu tanıdık görüntüler, kalbimin mutlulukla kıpırdamasına neden oluyor.

Evin dışından yaklaşarak gelen kıkırdama seslerinin ardından, tahta kapının açılması ile güzel bir kadın ve yakışıklı bir adam içeri dalarcasına giriyorlar. Çocuklar gibi eğlendikleri her hallerinden belli oluyor.

Birlikte olmanın verdiği mutluluk yüzlerine ne de çok yakışıyor...

Birbirlerine aşkla bakıyorlar..

Adam, getirdiği odunları şöminenin yanındaki kovaya bırakırken, tek dizinin üzerine çökerek eğildiğinde, bütün kasları tüm heybeti ile gözler önüne seriliyor. İçimdeki imrenme, gurur duyma hissi, yine uzak ama tanıdık geliyor.

Elindeki sepeti yerine bırakıp, bana doğru yaklaşan güzel kadının bakışlarındaki sevecenlik  ve  şevkat,  gözlerinin deniz maviliklerinden içime akıyor. O an anlıyorum; odanın içindeki iki çocuktan biri benim...    

Gülümseyerek eğiliyor ve beni, sırtında olduğum diğer çocuğun üstünden alıp, havada, kendi etrafında döndürüyor. Odanın içini çınlatan, çığlıkla karışık gülme sesinin benden çıkması, hem şaşırtıcı hem de bulutların üzerinde süzülüyormuşçasına mutluluk verici bir duygu..

Kolları arasında dönerken, ne kadar güzel bir kadın olduğunu hatırlıyorum...

Sarı, ipek saçlarının dalgası, omuzlarından kalçasına kadar savrularak iniyor. Pırıl pırıl bakan deniz gözlerinden canlılık, sevecenlik ve neşe akıyor...  Beyaz teni, kalem gibi ince burnu, ona yakışan çenesi ve yüzünün inceliğine ters orantılı pembe dolgun dudakları ile güzelliğin gerçek tarifi karşımda...

Dudaklarının arasından süzülen melodik, sıcak sözler, içimdeki mutluluğu taşırarak, kahkahalara dönüştürüyor...

Yanımıza gelen adamın kollarına atıldığımda, içimdeki mutluluğu, güveni ve sevgiyi hissederken bir burukluk çöküyor. Neyse ki bu burukluk, çocuk benin içine dokunmadan uzaklaşıyor..

Kollarının arasında beni havaya atıp tekrar tutan adama baktığımda, aramızdaki inanılmaz benzerlik gözüme çarpıyor...

Esmer teni, kıvrık kirpiklerinin arasından bakan bir çift kömür karası göz ve yay gibi kaşlar... Düzgün burnu ve dolgun dudaklarını çevreleyen sert yüz hatları, istediğinde ürkütücü olabileceğinin gerçek kanıtı...

Ama... Ama o an bakışlarındaki saf sevgi, hiç bir şeye değişilmeyecek sıcaklıkta...

"Babaa!..   Babaa!.."

Kehanetin Gücü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin