◇ 1 rész

237 7 0
                                    

- Elegem van már belőled! - kiabálta torka szakattából. - Soha nem érhetek hozzád, mit gondolsz melyik férfi lessz úgy veled anélkül, hogy valaha is megdugjon? Muszájságból feküdtem le Jieunnal! - egy lendítéssel lekevertem egy istenigazi pofont.

- Takarodj a házamból te aljas disznó! - löktem meg. - Mégegyszer nem merj a házam küszöbére lépni. - csorgott ki a könnyem fáradt szemeimből.

- A halál fog még hozzád jönni. Mi végeztünk. - kiment, becsapva magaútán az ajtót.

Remekül kezdődik minden... A mostmár volt barátom, Dae Jung volt, három hónapja kért meg, hogy legyek a barátnője. Egy koncerten ismerkedtünk meg és egyből megtetszett. De hát ez se tartott sokáig. Mostanában nagyon elhidegült tőlem és ma, hogy egy filmezős programot csináltunk, megláttam a kiszívott nyakát. Én biztos nem voltam, így csak egy személyre tudtam gondolni.

Jieun az ex csaja akivel jóban van. Nem is volt vele gond, ha nem csalt volna meg vele. Mikor találok magamnak egy szerető párt? Aki nem csal meg, ha nem fekszem le vele és nem hagy el pár hónap után? Mindegy a nekem, hogy férfi vagy nő, csak szeressen, de még az ex barátnőim se voltak különbek.

Hét körül anya is hazajött apával együtt. Ahhoz képest, hogy hétvége van elég sokáig dolgoznak.

- Hwanie, lányom gyere egy picit. - kiabálta anya, gondolom a konyhából. Kimentem a szobámból.

- Anyád a konyhába van. - mutatott a konyhához.

- Kösz apu. - adtam egy gyors ölelést neki.

- Hwanie gyere vágd fel nekem ezeket a zöldségeket! - elvettem a tálban lévő megmosott zöldségeket meg egy kést és kis kockára kezdtem őket vágni. - Nem akarod Dae Jungot áthívni vacsorázni?

- Mi...szakítottunk. A dolgok nem működtek köztünk valami jól. - húztam el a szám.

- Oh...kicsim... - át ölelt, simogatva a hátam. - Ő sem volt az igazi drágám. Ne búsulj! Inkább foglalkozz magaddal. Olvasd ki azt a jó kis könyvet, amiről meséltél, hívd át Min Haet, csináljatok egy mókás csajos bulit. - adta egymás után az ötleteket édesanyám.

- Köszi anyu. - pusziltam meg az arcát. - Jobb kedvre derítettél. - A vacsora után felmentem a szobámba. 

Kivettem a kedvenc pár fehérneműm és mentem zuhanyozni. Nem szoktam pizsamában aludni, kényelmetlen.  A fürdőszoba hatalmas tükrében vizsgáltam tükörképem. Minden volt párom a sexért járt velem. Dae Jungnak azt mondtam egy férfi se nyúlt hozzám úgy. Persze ez nem igaz, a szűzeségem igen is egy férfinak adtam oda. Jött két lány azután. Hancurozás volt valahányszor átjöttek vagy én mentem náluk. Hosszú, vad éjszakák voltak azok. Reszkedtünk minden menet után, viszont nekik is csak a kielégítésért kellettem. Nem bújtam össze minden jött mentel, de volt már intimebb kapcsolatom. Elvégeztem a szokásos esti rutinom, bebújtam az ágyba és elővettem a jelenlegi kedvenc könyvem. Eddig imádom. Nőcsábász démon és egy halandó őrült szerelméről szól. Az író a "spicy" jelenetek mestere.

__________________________

 Az este a könyvel a kezemben aludtam el. Nem tudom meddig olvastam, de annyira érdekes volt. Tudod, mikor azt mondod még egy rész, de abból végül tíz lesz? Na velem mindig ez történik. Felvettem az egyenruhámat, aminek a szoknyáját rühellem. Ép, hogy a combom negyedét takarja. A tanárok meg minket szidnak le, hogy elvesszük a fiúk figyelmét aval, hogy mi lányok provokatívan öltözünk. Azonban az nem baj, ha ők kiterpesztett lábbal ülnek, fogdossák a töküket meg az osztályban félpucérkodnak. Az a világon a legnormálisabb dolog ugyebár. Mindegy, nem is idegesítem magam evel a szarsággal.

◇Just in SecretМесто, где живут истории. Откройте их для себя