◇ 9 rész

52 5 0
                                    

                                • Sang Hee pov.

Nekem is pont ezt a magassarkút kellett felvegyem. A reptér nyüzsgött a néptől, ami egyáltalán nem meglepő. Franciaország rettenetesen látogatott ország. Azon lepődnék meg, ha nem nyüzsögne, főleg Párizs reptére.

A bőröndjeimet magam után húzva, tárcsáztam az egyik ismerősöm számát.

- Hol vagy? -kérdeztem körbe nézve mikor kiértem.

- Öt perc és ott vagyok. Dugó... - válaszolt sóhajtva a végén.

- Rendben. - bontottam a vonalat. - Hm~, de jó újra itt lenni. - néztem föl a szin tiszta kék égre. Kellemesen süt ma a Nap.

Szükségem van erre a kis kikapcsolódásra. Korea szép meg minden, viszont itt éltem 10 évig. Itt végeztem el a zenei tanulmányaimat, csak ugyebár muszály volt férjez mennyjek egy idiótához. Ugh, ha csak rá gondolok nyilalik a fejem. A nagyszüleim 17 éves koromban eldöntötték, hogy nekem Sung Ho, az a tökken ütött lesz a férjem. Apáék meg beleegyeztek ugyebár.

Hátra simítottam a hajam várva, hogy megérkezzen. Meglátva egy közeledő matt fekete kocsit egyből tudtam, hogy ez nem más mint...

- Na végre Yoongi! - siettem a kocsihoz. Lehúzta az ablakot rám mosolyogva. - Jó látni macska. - ültem melléje miután betettem a csomagtartóba a két böröndöm.

- Nekem mindenki örül. - igazgatta meg napszemüvegjét az orrán.

- Na, ez nem hiányzott. - csatoltam be az biztonsági övemet. - Egyszer, ha normális lennél még találnál magadnak egy szép, okos nőt, azonban ilyen attitűddel ami neked van hahh....reménytelen. - ingattam meg a fejem.

- Te csak fogd be a szádat! Mennyi emberrel kavartál Koreába?

- Ha szeretnéd tudni, csuppán eggyel. - fontam mellkasom elé a karom.

- Nő vagy férfi? - kérdezte közben jobban koncentrálva az autópályára.

- Egy nő. - válaszoltam röviden neki.

- Gondolom már megvolt a forró éjszaka.

- Hogy te milyen jól ismersz engem Yoongi. - barátom felkuncogott és mondta.

- Az lett volna a csoda, ha azt válaszolok, hogy nem tartottok ott, főleg téged ismerve. Az első hónapban ki van pipálva a sex. - ezt szeretem én benne. Őszinte velem.

Miután Yoongi haza hozott, elköszönt és ő is hazament aludni. Hogy bír az non-stop aludni, az ég se tudja. Elő kutattam a frigómból a kedvenc liqour-öm töltve egy kis pohárba.

- Jae Hwa, Jae Hwa...miért  vágyom én rád? - belekortyoltam az italomba bámulva a semmibe.    - Nem tudlak kiverni a fejemből az együtt töltött éjszakánk után. - csak a gondolattól, hogy milyen volt, beindulok. Hogy lehet valaki annyira vonzó és őrítő mint ő? Az első pillanattól, hogy megláttam éereztem vele kapcsolatban valami kémiát, de álmomban sem gondoltam, hogy lesz belőle valami. Nem vagyok szerelmes beléje, azonban egy erős szexuális vonzalom köt hozzá.

Óhajtozva letettem az üvegasztalra a poharam, kutakodva valami jó estéi ruháérta bőröndömbe. Kikell öltözzek, ha már meghívtak egy unalmas partira, legalább én legyek érdekes, ha nem más.

Úgy döntöttem, hogy a piros öltönyömet vesszem fel egy fehér, csipkézett bralette-ével és a kedvenc egyben egyetlen pár fehér tűsarkumat, mert nem vagyok nagyon oda a fehér dolgokért, de az a cipő~

________________

Uuuu-naaal-maaaas~! Ez a buli semmi móka. Egy tipikus politika parti. Még jó, hogy részben azért lettem meghíva mert az este folyamán előfogok adni egy magam által írt dalt. Zenészként néha nehéz pénzt szerezni ez tény és való, de azért nem lehetetlen.

Itt volt az idő, hogy a hatalmas fekete zongora elé üljek. A tömeg elhalkult és kíváncsian várták mikor kezdem el. Az ujjaim lassan nyomták le billentyűzeteket egy kellemes melódiát alkotva. Egész lényem megnyugvást kap a hagszertől. 29 éven át a zene adott meleg öleléseket, amiket a szüleim elhanyagoltak.

A sárgás kottáim tudják mennyire fájtak az életem egyes pillanatai.

Hangos taps telepedett a helységre. Meghajoltam a közönség előtt mielőtt elvegyültem volna a többi ember között.

- Miért pont ezt a dalt játszottad el? - ült le mellém Yoongi. - Tudtommal nem ez volt tervben. - ejtett egy félmosolyt.

- Nem tudom, ehhez volt kedvem inkább. - vontam meg a vállam.

- Sang Hee őszintén, találtál magadnak valakit? Ezt a dalt, akkor írtad mikor először szerelmes voltál abba a srácba aztán akkor játszottad még el, mikor Alisya-val jártál. - könyökölt fel az asztalra, szemembe nézve.

- Hahh... az igazság az, hogy nem találtam magamnak senkit, azonban ingyen él a fejemben. - kezdtem el játszani a pohárban lévő ittalal.

- Szerelem van a határon. - mondta csipkelődő hangnemben levakarhatatlan vigyorral.

- Nem egészen szerelmes, csupán szexuálisan vonzódom hozzá. - mondtam lazán.

- Szóval már lefeküdtettek. - vágott egy ilyen "ez igen!" képet.

______________________

Yoongival a partin beszéltem utóljára. Visszament még másnap Daeguba. Én maradtam két hétid, de itt az ideje, hogy én is haza toljam a seggem. Jae-nek egy mukkot nem szóltam, hogy elutazok az országból. Igazából még Jun-nak sem mondtam. A repülőn egy jót szunyálva egy nő  költött fel, gondolom a személyzethez tartozik az egyenruhájából leszürve

- Elnézést hölgyem, az a férfi küldi magának. - mutatott egy idősebb luxusba öltözött férfire.

- Köszönöm. - rámosolyogtam elvéve a kis cédulát tőle. 

 Ránéztem a férfire, aki vigyorgot mint egy majom és eltéptem a papirt végig tartva a szemkontaktust, majd visszacsuktam a szemem.

                                            Jae Hwa pov.

- Hwa! Jae Hwa! - hallottam valakit kiabálni az ablakom alatt. Ki a fasz keres az éjszaka közepén? Ha Jun esküszöm leöntöm egy vödör vizzel. - Ma Jae Hwa! - mikor kinyitottam az ablakot megkellett dörzsöljem a szemem. - Na végre, hogy kinyitottad. - mondta boldogan.

- Sang Hee! - suttogva kibáltam, nehogy felköljenek a szüleim, mert akkor lesz mit magyarázzak mit keres itt a zongora tanárnőm az éjszaka közepén.

- Hiányoztál puffancs. - közölte, amitő felszökött a pír az arcomra. - Sajnálom, hogy így eltüntem, üzleti dolgokkal bajlódtam. - biggyesztette le ajkát. Olyan aranyos... Szedd össze magad Hwa.

- Mit keresel itt ilyenkor eonni? - hajtottem le a fejem. Pont az arcomra ver az utca fénye.

- Nem egyértelmü butus, hozzád jöttemm, mert hiányoztál. - kuncogta el magát.

- Lemegyek. - felvette a papucsom és halkan kiosontam a házból. Szegény nő nyakába ugrottam, hogy mindketten a földön kötöttünk ki. - Nekem is hiányoztál...

◇Just in SecretWhere stories live. Discover now