◇ 8 rész

70 4 0
                                    

                                   18+

 Heves léptekkel hagytuk el a konyhát. Számat nem elhagyva, levette a felsőtestemet védő lenge anyagot félre dobva azt. A szó szószoros értelmében berontottunk a zongoraszobába. Meddig ő anyaszült meztelenre vetkőztetett én nyakát ostromoltam nedves csókokkal. Egyikünk se mondott a másiknak semmit. Egymás közelségét, éríntését élveztük. 

Felnyomot a zongorára lábam közé furakodva. Testét fekete csipkézett alsónemű fedte nagyjából. A lüktető érzés még erősebbé vált mikor dörzsölni kezdte nőiességemet. Az izmaim megfeszültek, mikor hüvelymnél éreztem ujjait. Merev csúcsaimat foga közé vette, azt sem hagyva ki a buliból. Csipőm kissé felemelkedet, mikor benyomta erőteljesen négy ujját.

Nem szégyellem kiadani az élvezet hangját, aminek örül is. A nyögéseim mellett az ő kuncogása hallatszik, csak még a szobába.

- Erősebben, erősebben! - könyörögtem a durvaságáért. Tudom, hogy nem fogom bírni sokáig, de kurvára nem érdekel.

Két térdemre fogott eltolva egymástól jobban mint ahogy el van már

- Azt akarom, hogy a nevemet kiáltsd édesem, miközben elélvesztetlek nyelvemmel- egy pillanatra cringe cucconak vettem.

A melleimtől végig nyalt egész le a csiklómig. Az ezelőtti ujjazásától a gyomrom is remeg nemhogy a lábam, amit ép vállára tett és úgy furta fejét lábam közé. Kezdetben a combom belsejét nyalta és szívta ki. Közben közben a fenekemet biztos pirosra markolta már. Ördögi csábos vigyorával az arcán rápillantottam. Haját oldalra simítva, nyelvével kezdett kényeztetni.

A zongorába kapaszkodva egyik kezemmel, a másikkal elcsemdesítettem vékony feltörő nyögéseim. Hüvelyemnél nyelvével játszadozott megőrítve ezzel. Lángol az egsz testem benne minden porcika. Lihegek mint egy kutya és ráadásul egy nyelv van a vaginámba amit piszkosul élvezek. Az azelőtti két excsajommal nem került sor soha orális sexre.

- Úgy látszik ismét visszafogod magad. - fenekem alá markolt ölébe véve.

Szám ismét birtokába került. Nyelvével durván bökte az arcom belső részét. Berontottunk a szobámba, majd szó szerint az ágyhoz csapot. Megnyekentem a csapódástól. Ledobta magáról a csipkés anyagot, megfogta a kezem és nőiességéhez nyomta a tenyerem.  Míg megkeményedett melbímbómmal foglakozott, megtettem ugyanazt amit ő a zongoraszobába.

Az ő domináns aurájához képest semmi vagyok. Két ujjamat felnyomtam neki és ki-be hajlísztottam az ujjam. Csípője automatikusan mozgott a kezemen.

- Igen...- nyögte a fülembe. Beharptam az alsó ajkam. Zavaromban azt se tudtam mit csináljak tovább. Megpróbáltam leutánozni amit ő csinált.

Formás fenekére simítva szabad kezem, rácsaptam. Ölembe ült, egyik lábam az égnek emelte a másikat kiterpesztette, hogy kényelmesen ollózni kezdjed.

Ezen a ponton az orgazmusom feladta. Ilyeneket életembe nem sikítottam. Miután három orgazmusom volt, felállt és kiment. Mi a fasz?

- Még nem végeztünk. - bejött egy hosszú, vastag dildóval felkötve. -  A bulinak meg nincs vége. Térdelj le! - parancsolt rám.

Nagyot nyelve tettem amit kért. Letérdeltem elé. A játékot egyből a számba nyomta. Belemarkolt a hajamba felhúzva a fejem, hogy rámnézen miközben én leszopom.

- Ne félj, markolj rá. - megfogtam a fake farkát  végezve a munkát. - Így édesem. Úgy látszik profi vagy ebben. - húzta hátra jobban a hajam.

Hasamra nyomott, megfogta a fenekem oldalát és benyomta a fenekembe. Egy sikoly jött ki a számból. A fájdalomtól egyben az élvezettől. A hajamba kapva ismét nyomot erősebbeket és erősebbeket.

- Hívj anyucinak! - csapot fenekemre, amitől felnyögve kiabáltam, hogy anyuci. - Következő alkalomkor, csak ezt akarom hallani.

Kihúzódott belőlem, hátamra fordított és megcsókolt.

- Zuhanyozni el ne felejts. Nekem mennem kell. - sóhajtott fel.

- Mi? Ilyen hamar? - kérdeztem szomorúan. Nem akarom, hogy elmenjen. A karjaiban akarok pihenni és reggel vele kelni.

- Jae Hwa, ez a mi kis titkunk marad. - emelte szája elé mutató ujját.

____________________

Egy hét telt el a forró történtek után. Sang Hee nem tartott zongora órát azóta. Vajon megbánta? Nem tetszet neki vagy nem élvezte? Elrontottam valamit? Az a kérdés, hogy mit? Az utolsó oráról megyek ki a suliból Jun-nal az oldalamon.

- Min Hae- ről tudsz valamit? - törte meg a közöttünk lévő csendet.

- Az anyukája azt mondta, hogy az egyik barátnőjénél lesz egész héten, viszont tudjuk jól hol van igazából. - forgattam meg a szemem. - Lemerem tennia nyakam megintbevan baszva aval a faszfejjel együtt.  -  mondtam idegesenen.

Jun mélyen felsóhajtott nem kommentálva  semmit.

Hazaérve anyujék megint nincsenek itthon. Wow, oly meglepő... Bedobtam a nappaliba a táskám majd felmentem a szobámba. Kiszedtem a szekrényében valami kényelmes ruhákat és a fürdőbe vettem az irányt. Kell egy jó zuhany a mai nap után. A szomorú az, hogy ma, csupán hétfő van. A hétvégéig van még.

Összedobtam egy gyors ebédet s leültem enni. Görcsberánfult gyomorral nyeltem le a falatot a számból. Letettem a fém evőeszközt a tányérom mellé. Összeszorìtottam az alkapcsom lehunyva a szemem.

- A kurva életbe... - kezdem úgy érezni, hogy elfogott veszíteni a legjobb barátnőm a nővérem.

                              • Visszapillantó •

Az idegtől majd szét robbanok.

- Min Hae hol járt az eszed? - kiájult állapotban rázta a fejét. - Te nem vagy normális. - becsaptam a szobám ajtaját.

Én kiaggódom a lelkem is érte, ő meg egy rohadt bárba basszassa magát segbe full drogosan. A pasiját meg legszivesebben tökön rugnám soha nem lenne kölyke. Az ártatlan, szégyenlős barátnőmből drogos ribancot csinál. Ha most ilyen rossz hatással van rá, mi lesz később? Elszökik otthonról majd három négy hónap után terhesen, megverve jön nekem haza, na azt már nem.

Reggel egy üzenettel az asztalomon költem fel.

" Jae Hwa, haza mentem. Bocsánat, hogy az este gondott okoztam neked. Többet nem kellesz ilyesmiben részesülj. Jooheon szeretné, ha hozzá költöznek. Gondolkodom már rajta egy pár napja..."

- Még egy rákot fog ő hozzá költözni! - csaptam az ágy felületére.

                             • Visszapillantó vége •

Esküszöm, ha bántani fogja vagy olyasmire erőszakolja amit nem akar, kinyirom.

____________________

                           • Sang Hee pov.

- Gyorsabban! - dörzsöltem ornyeregem. Istenem de lassan vezet. Egy órás útból hármat csinál. - Uram Atyám Sung Ho!

-Drágám ne ordibálj már.

A reptéren kellene legyek már, nem itt ücsörögve mellette. Az este , miután hazajöttem Jae Hwatól kaptam egy telefont a főnökömtől, hogy Daeguba kell utaznom. Kurvára örülök neki mit ne mondjak...






◇Just in SecretWhere stories live. Discover now