part 31

2.2K 230 4
                                    

(hostရေထတော့ဗျာ   hostတို့ကလဲပျင်းမယ်ဆိုတာကြီးဘဲ...ထဗျာ..)

    "ထပါပီကွာ....ပေါက်စီလေးရေမင်းကလဲ...ဟင့်..မသိရင်အဖွားကြီးပေါက်စကြနေတာဘဲ....မင်းအရင်ကကောအဲလိုဘဲစကားများတာလား...ငါမှတ်ညဏ်တွေမမေ့ခင်က မင်းကိုဘယ်လိုသည်းခဲခဲ့ပါလိမ့်နော်...မင်းကစိတ်ပုပ်ကြီးဘာမှလဲမလုပ်ရဘဲနဲ့"

 "  ပေါက်စီလေး  ကလဲမုန့်စားမဲ့တာဝန်တွေဘဲရှိတာကို   အစောကြီးနှိုးတယ်...ငါပြန်အိပ်မယ်လေနော်  ....နော်လို့"

     '"host ေရမရတော့ဘူးနော်   ခုနကမစ်ရှင်အသစ်ကြလာလို့ host ကိုနှိုးရတာ"

      ဒီအထက်ကအကြီးအကဲနဲ့အုပ်ချုပ်သူတွေကလဲသူတို့အားယားနေတိုင်းတာဝန်ကိုအသစ်ချရလားလို့ဘဲ...မုန့်စားရမဲ့တာဝန်တောင်...ငါကမစားချင်ဘဲစားပီးတာဝန်ထမ်းဆောင်ရတာကို....ဘာတာဝန်လဲ  လူကအိပ်ရတာမဝပါဘူးဆို....

       (အိမ်ရှေ့စံရဲ့ကြင်ယာတော်​​ နေရာကိ​ုရအောင်ယူခြင်းပါ)

        "ဘာ....ငါက....ကြင်ယာတော်နေရာကို.....တာဝန်ကြရှုံးရင်ကိုဟင်ပေါက်စီလေး....ငါဘာဖစ်မှာလဲ"

     ( ​hostနောက်သွားမဲ့ကမ္ဘာကြရင်...သတောင်းစားဖစ်မှာပါ)

      ရက်စက်လိုက်လေခြင်း....ငါ့ပုံစံလေးကဆွဲဆောင်မှုရှိစွာချောမောနေရင်လဲတစ်မျိုး  ဒါမှမဟုတ်ခပ်ချောချောမိန့်းကလေး ဆိုလဲမြူစွယ်လို့ရသေးတယ်...နောက်ပီး ငါကယောကျာ်းလေးလဲဖစ်နေသေးတယ်     ခန္ဓာကိုယ်ကိုလဲကြည့်ပါအုံးကွာ...ဝက်မဖစ်ရုံတစ်မယ်ကို.......

    နောက်ပီး  ဇာတ်လိုက်မနဲ့ကမတွေ့ရသေးဘူး....သူကငါလေးကိုရိုက်ရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ   နောက်ပီးဟို အိမ်ရှေ့စံက...ဖြောင့်နေရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...အဖြောင့်ကနေကောက်အောင်ငါရဲ့ ဝက်ရုပ်လေးနဲ့ဆွဲဆောင်လို့လဲမရ....

   (hostတို့ကလဲစစ်မထွက်ခင်ထဲကမျှားကုန်နေတယ်)

     ဘာဘဲ​ဖစ်ဖစ် ဒီချစ်စရာကောင်းတဲ့ဝက်ရုပ်လေးကိုအသုံးချကြည့်ရမှဘဲ......

ခနအကြာ(မနက်ခင်း)

ချစ်စရာလေးကွာ... ငါကိုယ်ငါတောင်ပြန်ချစ်ချင်လာပီ...ချစ်စရာကောင်းတယ်မှတ်လားပေါက်စီလေး.....

အပိုင် (system)  အပိုင္ (system) completedWhere stories live. Discover now