part 26

2.4K 269 8
                                    


ငှက်လေးတွေရဲ့အသံ သာယာတဲ့မနက်ခင်း.....အေးချမ်းတဲ့ပတ်ဝန်းကျင်.....နေမင်းကြီးကအလင်းပေးပီးထွန်းလင်းနေလေရဲ့ .......

တိတ်ဆိတ်နေတဲ့အိမ်တော်ကြီးထဲမှာ ငိုကြွေးသံတွေနဲ့တောင်းပန်သံတွေကိုတဖွဖွကြားနေရတဲ့အခန်းကျယ်ကြီး တစ်ခုလဲရှိနေပီး....

ထိုကုတင်ကျယ်ကြီးပေါ်မှာ အေးချမ်းစွာအိပ်မောကြနေတဲ့.....ကောင်လေး တစ်ယောက်နဲ့ ကုတင်အောက်လေးမှာ သူကြောင့်ပါဆိုပီးအပစ်တင်နေတဲ့ လူသား....

အဲဒီအခန်းကျယ် ကြီးရဲ့အောက်ထပ်အခန်းမှာတော့ နူးညံစွာဖက်အိပ်ထားတဲ့ကောင်လေးနှစ်ယောက်....

..
"ဦးတောင်းပန်ပါတယ်ငယ် ဦးကြောင့် ဦး ...ကြောင့်ငယ်....ငယ်...ဒီလိုဖစ်တာ.... ဦးက....ဦးက ငယ်လေး ထားသွားမှာကြောင့်လို့ပါ.....ဟင်....ငယ်လေးနိုးလာရင် ဦးကိုစိတ်စိုးပီးထားသွားရင်ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ ဦး...ဦး
ဂျောင်ကုဖြ​ည်းညှင်းစွာထသွားပီမနေ့ကjinပြန်သိမ်းထားတဲ့သံကြိုးတွေကိုသွားယူပီး သူရဲ့ကုတင်ပေါ်မှာအိပ်မောကြနေတဲ့ ...သူရဲ့ ချစ်လှစွာသောငယ်......ဖြူဖွေးပီး နီရဲနေတဲ့ခြေထောက်ငယ်လေးကို မြတ်နိုးစွာနမ်းလိုက်ပီး သံကွင်းလေးကိုခြေထောက်လေးမှာ သော့နဲ့ခတ်ပီး
မင်းလေးကိုယ်ဆီက ထွက်သွားမှာကြောက်လို့ပါ ခလေးငယ်.....

ခန္ဓာကိုယ်က လှုပ်လို့မရစွာနာကြဥ်ပီး မျက်လုံးကိုတောင် မနည်းအားယူဖွင့်ကြည့်လိုက်ကာ ဘေးကိုဝေ့ကြည်လိုက်တော့ မြင်လိုက်ရတာသူ့ရဲ့ဦး.....ခြေထောက်လေးကိုမြတ်နိုးစွာကြည့်နေတဲ့ ဦးကြောင့်သူပါကြည့်လိုက်တော့.....သူ့ခြေထောင့်မှာသော့လေးနဲ့ခတ်ထားတဲ့သံကြိုးလေး..... သူအပြုံးသေးသေးလေးပြုံးပီး.....

".ဦး....."

လည်ချောင်းနာနေတာကြောင့်အသံကဖြည်းညှင်းစွာ....

"ငယ်...ငယ်...နိုးပီလား...ဦး....ဦးကိုမထားခဲ့ပါနဲ့နော်.... ဦးက......"

ဒူးထောက်ပီးတောင်းပန်နေတဲ့ဦးကြောင့်ထူမလို့ထားလိုက်ပင်မဲ့ အောက်ပိုင်းနာကြင်မှုကြောင့် ထိုင်လိုတောင်မရဘဲ ......စိတ်ထဲမှာတော့ ဦးကကြမ်းလိုက်တာ.........

အပိုင် (system)  အပိုင္ (system) completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora