part 30

2.4K 318 4
                                    

( နံပတ်လေးအချက်အနေနဲ့သူရဲ့အရမ်းပြည့်ချင်တဲ့နောက်ဆုံးဆန္ဒက........မုန့်အမျိုးပေါင်း 500စားချင်တာပါ)

"ဟန်....ဘာဘာ .....မုန့်အမျိုးပေါင်း...500ဟုတ်လား ပေါက်စီလေး လာနောက်နေတာလား.....ပုံမှန်နောက်ဆုံးဆန္ဒက. ကျော်ကြားတဲ့လူဖစ်ချင်တယ်လို့.....အရမ်းချမ်းသာချင်တယ်လို့ အဲလိုမဟုတ်ဘူးလား....သူအလှည့်ကျမှ မုန့်စားချင်တယ်တဲ့လား....သူကမသေခင်က က ကြက်ကောပြည့်ရဲ့လားဟင်"

(hostဖတ်ပြပီးသွားဘီ ဒါအကုန်ဘဲ နောက်ပီးhostက. တတိယကမ္ဘာရောက်ပီမိုလို့ point မသုံးရတော့ ဘူး pointလဲရေတွက်စရာမလိုတော့ဘူး....စီစဥ်သူဖစ်လာတဲ့hostတွေက ဒုတိယကမ္ဘာထိ မစ်ရှင်တွေအောင်မြင်တိုင်pointတွေရပေမဲ့ တတိယကမ္ဘာမှpointတွေမပေးတော့ပါဘူး ....ကိုယ်အားကိုယ်ကိုးပီး နေရမှာပါ)

"အင်...အင့်ပါ"

*kiboတစ်ယောက်ခုမှသတိထားမိတယ်..သူရောက်နေတဲ့နေရာက..အဆင့်မြင့်တိုက်ခန်းပုံစံ....အိစက်နေတဲ့တစ်ယောက်အိပ်မွေ့ရာကြီးရယ်.... လှပစွာတည်ရှိနေပီး ဝတ်ရုံများစွာရှိနေတဲ့ ဗီဒိုကြီးရယ်.....သူကြည့်တာမမှားဘူးဆိုရင်သူမြင်တဲ့အထဲမှာ ဘောင်းဘီနဲ့အကျီမပါဘာ.....ဘာလဲဟ ငါကဒီဝတ်ရုံထူထူကြီးတွေကိုဝတ်ရမှာလား......သူဝတ်ထားတာပြန်ကြည့်တော့လဲဟုတ်ပါတယ်....အမဲရောင် ဝတ်ရုံကြီးနဲ့......သူလက်လေးတွေနဲ့ခြေထောက်ပါမမြင်ရတော့ဘူး.....ငါဒီကမ္ဘာနဲ့ဘယ်လိုနှပါးသွားရပါမလဲနော်.........

(hostကျွန်တော်အဆောင်ကိုပြန်လိုက်အုံးမယ်).

*ေပါက်စီလေး မင်းလဲနော် အားနေနန်းဆောင်ပြန်မယ်ဆိုတာကြီးဘဲ ကိုယ့်​hostနားနေမယ်ကိုမရှိဘူး....မှန်မှန်ပြော...မင်း.......*

* (ငါ့hostသိသွားပီလားမသိဘူး)*

*မင်း blကားကြည့်မို့လား*

(*မသိဘူးဟတော်သေးတယ်*)

(ဟုတ်တာပေါ့ hostရဲ့ ခုblကားတွေအသစ်ထွက်တာကောင်း မ ကောင်းကြည့်မို့)

...............

"ဟင် ဒီခန္ဓာကိုယ်ကလဲနံစော်နေတာဘဲ...ရေလေးသွားချိုးအုန်းမှ.....အမေး..........ဘာလဲဟရှေးခေတ်ရေဇလုံကြီးနဲ့ ခုခေတ်ရေပန်း..."

အပိုင် (system)  အပိုင္ (system) completedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon