{wainingပါနော်}18နှစ်မပြည့်ရင်မဖတ်ပါနဲ့ သာသာက18မပြည့်သေးလို့မဖတ်ပါဘူးရေးဘဲရေးလိုက်ပါတယ်ဲဲ}
"ဟို....လူကြီးချပေးဗျ..."
"အခန်းထဲရောက်ရင်ချပေးမယ်"
"မဟုတ်ဘူး လေး..အောက်ချခိုင်းတာ"
"ကိုယ်တော်ကလေအဲလိုပြောတာလေ ကလေးကဘာထင်လို့လဲ"
ပြောရင်းဘေးရှိအစောင့်တွေအား
"နန်းဆောင်နားကိုဘယ်သူမှမလာစေနဲ့ အကုန်ထွက်သွားကြ"
"ဟုတ်ကဲ့ပါ အရှင့်မင်းသား"
ပွစိပွစိပြောနေသောကိုယ်ငယ်လေးအား ကုတင်ပေါ်ကိုဖြေးညှင်းစွာချရင်း.....တခါးကိုပြန်လှည့်ပိတ်လိုက်တော့ အံသြနေတဲ့မျက်လုံးလေးက ဝိုင်းဆက်သွားစွာ.....
"ဟို......ဟို....ဘာ..ဘာလို့တံခါးပိတ်..ပိတ်လိုက်တာလဲ"
*အာ ဘာလို့စကားတွေထစ်နေတာလဲမသိဘူး*
"အို...ကိုယ်တော်ကလေးလေးက စကားတွေပါထစ်သွားပါလား...ကိုယ်တော်ကကလေးလေးကိုအပစ်ပေးမိုတခါးပိတ်လိုက်တာပါ......ကလေးလေးကဘာတွေတွေးနေတာလဲ"
"သား..သားကဘာအပစ်လုပ်လို့လဲ..အပစ်ပေးရင်လဲအပြင်မှာပေး...ပေးလို့ရတာကို..,.. ""ကလေးငယ်ကကိုယ့်အပစ်ကိုယ်မသိဘူးဆိုလဲကိုယ်တော်ကသဘောထားကြီးကြီးပြောပြရမှာပေါ့ ကလေးငယ်ကိုယ်တော်အမိန့်မရှိဘဲအပြင်ထွက်လည်တယ် နောက်ပီး ကိုယ်မသိတဲ့တစိမ်းတစ်ယောက်နဲ့စကားပြောတယ်....ပြောပါအုံးအဲဒါက အပစ်တွေမဟုတ်ဘူးလား...ကလေးငယ်"
"ကလေးသိလားကိုယ်ညီလာခံက ကပြန်လာတုန်းကနန်းဆောင်မှာကလေးမရှိဘူးစိုလို့ ဘယ်လောက်စိတ်ပူသွားရလဲ...ကိုယ်ကအရမ်းတွေစိတ်ပူပီး အိမ်ရှေ့စံ သိက္ခာတောင်မထိန်းနိုင်ရအောင် ပြာယာခတ်ပီးလိုက်ရှာခဲ့တာ....ကိုယ်ဆီကငယ်လေးထွက်ပြေးသွားပီထင်လို့"
"ကိုယ်တော်....ကိုယ်တော်ရှုးတော့မလို့...ကိုယ်တော်ရူးမလို့ဖစ်နေတဲ့အချိန်မှာ ငယ်လေးကကော.....တခြားသူစိမ်းတစ်ယောက်နဲ့ ပြုံးပျော်ရွှင်ပီးစကားပျော်နေတယ်......ကလေးကိုယ်တော်ကိုမချစ်ဘူးစိုရင်တောင် အိမ်ရှေ့စံ မင်းသားရဲ့ကြင်ယာတော်တစ်ယောက်အနေနဲ့ အလေးထားထားသင့်တယ်...ပြောကလေးမှာအပစ်ရှိလားမရှိဘူးလား"
VOUS LISEZ
အပိုင် (system) အပိုင္ (system) completed
Roman d'amourအတ္တမြစ်ဖျား....(completed) အတၱျမစ္ဖ်ား....