ပါဝါဖြူကိုဖယ်ပီး မြင်လိုက်ရတဲ့ မြင်ကွင်းကသာမာန်လူတစ်ယောက်ကို အသက်ရူရပ်သွားစေနိုင်သည် ဤကမ္ဘာတွင် ထိုသိုလှပသောသူ ...သူမမြင်ခဲ့ပါ ချောတယ်လှတယ်ဆိုတဲ့ မိန်းကလေးတွေကော....... ကောတွေကော သူ့ရဲ့အနောက်နန်းဆောင်တွင်ရှိသည်
ဒါပင်မဲ့ ဒီလိုကျက်သရည်ရှိပီးလှပတဲ့ ထိုကလေးငယ်သည် အရမ်းကိုထူးခြားလွန်းပီး သူ့အလှကို ခိုင်းနှိုင်းပြောစရာ ပင်ရှိမည်မဟုတ်ပါ မျက်လုံးဝိုင်းဝိုင်းလေးလေးတွေမှာ မျက်ရည်ဥလေးတွေပြည့်နေပီး နီရဲရဲပါးနှစ်မှာလဲ မျက်ရည်တွေစီးကြနေပုံက ခါးကနေကိုင်ကာအကြမ်းပတမ်းဆောင့်သွင်း ပစ်ချင်လာအောင် ဖတ်ခေါ်နေသလို....
နှခမ်းပါးပါးလေးကလဲ ကိုက်ခံထားရတာကြောင့် သွေးတွေစီးကြနေသည်...နေပါအုံး...လန့်ကျန့်၏မျက်နှာသည် ချက်ချင်းဒေါသတွေထွက်လာပီး အချိန်ကိုက်ဗုံးတစ်လုံးလို ပေါက်ကွဲထွက်မတ်တတ်ဖစ်လာသည်
"မင်းကိုဘယ်သူက နှခမ်းကိုကိုက်ခိုင်းလို့လဲ မင်းကကိုယ်တော်ရဲ့အစေခံ မင်းကိုကိုယ်တော်ပိုင်တယ် မင်းရဲ့မျက်နှာ မင်းရဲ့လက် အကုန်လုံးက ကိုယ်တော်အပိုင်တွေကြီးဘဲ ......မင်းရဲ့ဒီနှခမ်းတွေကိုလဲကိုယ်တော်ပိုင်တယ်"
ဝေ့ရင်းမျက်နှာကိုအပြမ်းပတမ်းဆွဲကိုင်ပီးမော့စေတာကြောင့် သူကြောက်နေမိရမှာသတိပြန်ဝင်လာသည်.....သူ့ကိုကြမ်းရမ်းရိုင်းဆိုင်းစွာရိုက်နှိပ်ခဲ့သောဘုရင်သည် သူ့ပါဝါကိုဖယ်ပီး မျက်နှာကိုထက်ရိုက်မယ်လို့တွေးထားပင်မဲ့ ထိုလူကြီးသည် သူမျက်နှာကို သေချာစွာကြည့်ရင်း ဘာစကားမှမဆို......
ထိုဘုရင်သည် အလွန်ခံညားချောမောနေပီး ဖြောင့်တန်းသောမျက်ခုံး နက်မှောင်နေတဲ့မျက်ဆံနဲ့ နှခမ်းသွယ်သွယ်တွေ..... က.တူလွန်းခဲ့သည်.....ဦး...ဦးလား...ငါ့နောက်ကိုဦးလိုက်လာတာလား.....ထိုလူသည် သူ့မျက်နှာအစိတ်အပိုင်းတွေကို သေချာကြည့်ရင်း နက်မှောင်နေတဲ့မျက်ဆံက သူနှခမ်းထက်တွင်အကြည့်ရပ်သွားကာ ဖြောင်းတန်းနေတဲ့မျက်ခုံးနှစ်ခုလဲ ထိမတတ်ကြုတ်သွားပီး....ဝေ့ရင်းတစ်ကိုယ်လုံးကိုသူပိုင်ကြောင်းပြောနေလေသည်.....သေချာပါသည်...သူ့ရဲ့...ဦး.....
YOU ARE READING
အပိုင် (system) အပိုင္ (system) completed
Romanceအတ္တမြစ်ဖျား....(completed) အတၱျမစ္ဖ်ား....