part 23

2.4K 364 5
                                    

     " ထယ်ယောင်......!!!!!!!! လာပြန်မယ်......"

  သူကို နာမည်ခေါ်တဲ့ဦး    ဦးပုံစံက အရမ်းကြောက်စရာကောင်းနေပါသည်....သူကိုတစ်ခါမှ နာမည်မခေါ်ဘူးတဲ့ ဦးက.     ....ခု.....ခု....  မျက်လုံးတွေနီရဲပီး  လည်ပင်းအကြောတွေကော    လက်အကြောတွေကိုထောင်နေအောင် ဒေါသထွက်နေတဲ့သူ့ရဲ့ဦး.........

              " မင်းကိုငါခေါ်နေတာ​တောင်မလာနိုင်ရအောင်   မင်းက ဒီမှာဘာတွေတွယ်တာစရာရှိနေလို့လဲ.....ဟမ်"

              *မဟုတ်ပါဘူး ဦးရယ် ငယ်....ငယ်    *
{အမှန်တကယ်တော့ ထယ်ယောင်းတစ်ယောက်  သူမမြင်ဘူးတဲ့သူ့ရဲ့ဦးပုံစုံကြောင့်သူစွံအနေခြင်းဖစ်ပါသည်}

     သူတို့ကိုကြည့်နေတဲ့ပတ်ဝန်းကျင်ကိုလဲ  ဂရုမစိုက်နိုင်    ဦးက သူလက်ကောက်ဝတ်ကို အကြမ်းပတမ်းဆွဲသွားသလို   သူခန္ဓာကိုယ်လေကလဲတရွတ်တိုက် သွားနေရတာမို့    ခြေထောက်တွေလဲမြေကြီးနဲ့တိုက်ပီး  သူ့ခြေထောက်တွေလဲသွေးတွေထွက်ပီးအရမ်းနာကြင်နေပီ....ဒါသူဦးမှ   ဟုတ်ရဲ့လား....

     " အ့  ....ဦး....ငယ်နာတယ်........"

  "မင်းပါးစပ်ပိတ်ထား......"

*ပေါက်စီလေး မင်း..မင်းရှိလား...ငါ....ငါ.ကြောက်တယ်...မင်းဘယ်မှာလဲလို့...ငါကြောက်နေပီ....*

ကောင်ကင်နန်းဆောင်တစ်ခုတွင်

ရင်ခွင်ကျယ်ကြီးထဲမှာရုံးကန်နေတဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်

'ပေါက်စီလေး  မင်းရှိလား... ငါ..ငါ​ကြောက်တယ်......မင်းဘယ်မှာလဲလို့.......ငါကြောက်နေပီ'

       (ဟင်    host.    ကျွန်တော်ရှိတယ်လေ   hostကြားရလား စိတ်အေးအေးထားနော် မကြောက်နဲ့   hostကျွန်တော်ရှိတယ်.... လွှတ်ကျွန်တော်ကိုလွှတ် ခဗျား​ကို လွှတ်လို့ပြောနေတယ်လေhost...hostကြောက်နေပီဗျ ဟုတ်တယ်hostကြောက်နေပီလို့ခဗျားကိုပြောနေတယ်လေ လွှတ်......

ယွင်တစ်ယောက် သူ့ရင်ခွင်ထဲမှာ အသိစိတ်မရှိသလို စကားတွေပြောရင်း ရုန်းကန်နေတဲ့ကောင်လေးကိုတင်းတင်းဖက်ထားပီး

"မင်းသတိမထားမိဘူးလားသည်းငယ် အဲဇာတ်ကောင်ဘယ်လောက်အင်အားကြီးတယ်ဆိုတာ မင်းhostနဲ့စကားပြောရင်း သူလာရင်ပြောလို့မရတော့တဲ့အကြောင်း အဲဇာတ်ကောင်ရဲ့ အပိုင် ဆိုတဲ့အတ္တအမှောင်စွမ့်းအားတွေအကြောင်း အခုမင်းhostနဲ့အတင်းဆွက်သွယ်နေရင် မင်းထိခိုက်သေဆုံးမယ်ဆိုတဲ့ အကြောင်း မင်းသိရဲ့သားနဲ့ဘာလို့ မေ့ချင်ယောင်ဆောင်နေတာသည်းငယ် မင်းကတော့ မသိချင်ယောင်ဆောင် မင်းကိုမင်းသန်မာချင်ယောင်ဆောင်ပီးတစ်ယောက်ထဲဖြေရှင်းပီးကိုယ်ကိုယ်ကို ဂရိုက်မစိုက်ပင်မဲ့ ကိုယ်ဂရုစိုက်တဲ့တယ် သည်းငယ် မင်းကိုကိုယ်ဂရုစိုက်တယ် ကိုယ်မင်းကိုယ်မင်းထိခိုက်စေမဲ့ ကိစ္စတွေလုပ်ခွင့်ပေးမှာမဟုတ်ဘူး တောင်းပန်ပါတယ်."

အပိုင် (system)  အပိုင္ (system) completedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang