part 29

2.6K 254 13
                                    

"ငါပျင်းသွားပီ မင်းဘဲဆက်ဖက်ပြပါလားကွာပေါက်စီလေး နော်"

( အမလေးhostရယ် မသိတဲ့သူဆို hostစာတွေအများကြီးဖက်လိုက်တယ်ထင်နေအုန်းမယ်ဖတ်လိုက်တဲ့စာက ဘာတဲ့
နာမည်က kibo တော်တော်များများဖတ်လိုက်တာဘဲ မပြောက်ုမပြောချင်ဘူး...ဟင့်)

"ပေါက်စီလေးကလဲ ဒီလိုချစ်စရာကောင်းတဲ့hostလေးကို မဖတ်ပြချင်ဘူးလားလို့.... နော်....နော်လို့......."

( အမလေးငါ့ hostဘယ်လိုတောင်ချွဲလာတာလဲ အိုမိုချစ်စရာကောင်းလိုက်တာ မှတ်ညဏ်ဖျောက်လိုက်တာဒီလိုချစ်စရာကောင်းလာတယ်ပေါ့လေ....ငါ့hostကို ခနခနမှတ်ညဏ်ဖျောက်ပေးရမယ်...... မဟုတ်သေးပါဘူး ငါ့hostရဲ့ချစ်စရာကောင်းမှုကြီးတွေတာဝန်ထမ်းဆောင်တဲ့ကမ္ဘာထိပါလို့လို့ တခြားhostတွေနဲ့godတွေကြိုက်ကုန်ရင်ဒုက္ခ.....မဖစ်သေးပါဘူး အခုတောင် ဘယ်ကhostလိုလို godလိုလို လူသားလိုလိုကောင်အကြောင်းတောင်မသိသေးဘူး....နောက်ဟာတွေဆိုရင်........အမလေးလေး....)

."ဖတ်ကြပါလို့နော် ....နော်.....နော်လို့...ဒီချစ်စရာကောင်းတဲ့ငါ့ရဲ့ညီလေးက. ဒီချောမောတဲ့အကိုကြီးကို ဖတ်ပြချင်ဘူးလာလို့ငါဖတ်ထားတဲ့systemစာအုပ်တွေထဲမှာဆိုရင် သူတို့systemတွေကဖတ်ပြတယ်လေ သူတို့လိုရုပ်စိုးစိုး systemတွေကတော့ သူတို့ရဲ့မချောတဲ့hostတွေကိုဖတ်ပြရင် အရမ်းချစ်စရာကောင်းတဲ့ မင်းလိုsystemလေးက​ေတာ့ဖတ်ပြသင့်တာပေါ့...နော်....နော်.."

(မှတ်ညဏ်ဖျောက်ထားတာတောင် systemစာအုပ်ကြတော့ မှတ်မိသေးတယ်နော်မပြောချင်ဘူး.....)

.သိဘူးလေကွာ ငါ့မှတ်ညဏ်ထဲမှာမင်းရယ် system ficတွေရယ်တော့မှတ်မိတယ်...ဒါနဲ့ဘာလို့ငါ့ကမှတ်ညဏ်တွေဖျောက်​ဖြတ်ဖစ်ရတာလဲ အဲဒါငါမမှတ်မိဘူး.."

( point တွေ့...ပေ​ါနေလို့)

"အဲဒါဆိုငါမှာpointတွေပေါတယ်ပေါ့ မှန့်ဝယ်စားလို့ရလား"

(အဟီး ဟီးနောက်ခါငါ့hostကိုမှတ်ညဏ်မဖျောက်ပေးတော့ဘူး ငါ့ရဲ့စကားနည်းတဲ့hostလေး ..ငါ့ကိုမမှီပင်မဲ့အဟင့်...ညဏ်လဲသိပ်မကောင်းပင်မဲ့ ဒီလိုတုံးအ မနေတဲ့ ငါ့ရဲ့hostလေးကိုပြန်ပေးပါလို့ )

အပိုင် (system)  အပိုင္ (system) completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora