XI?

308 17 10
                                    

George s-a dus la el în cameră să doarmă. Următoarea zi și-a luat lucrurile și după ce a predat cheia și a ieșit din cămin la văzut pe Clay stând cu spatele. S-a dus la el.

-Clay?

-Oh, bună George, hai să mergem. Stai departe, mergi pe jos? Eu cu autobuzul.

-Stai ce? Mergem împrună?

-E ok?

-Da, normal doar că nu m-am așteptat la asta. Și eu merg u autobuzul. 6 stații.

-Aha deci și tu stai așa departe. Și eu merg la fel.

George și Clay au luat autobuzul iar când au ajuns la stație s-au dat jos din autobuz și au plecat în față. George a mers în jur de 4 metri și s-a oprit în fața unei vile micuțe în care putea locui o familie de 4 membrii.

-Aici stau eu.

-Pe bune? Nu cred!

-Ce?

-Stau tot pe strada asta la o casă distanță. Zise Clay râzând.

-Pe bune?

-Da!

-Păi, bine, super dar ar trebui să ne punem chiestiile la loc și să ne odihnim, poate vorbim mâine.

-Ok, dacă vrei să mă suni sau să îmi dai vreun mesaj e ok!

-Bine, hai pa! Zise George zâmbind.

-Paa!

Cei doi și-au aranjat chiestiile și apoi George a început să stea pe gânduri. Oare de ce Clay îl lăsase așa, știa că nu ar face-o doar pentru că îl crede ciudat din cauza unor cearcăne și pentru că plânge. Ceea ce nu știa era că Clay mințise, adică după părerea lui, George putea să se taie și pe față că tot stătea cu el, însă și Clay o recunoștea, era egioist.
Nu se gândea la ce spune lumea despre George, ci la ce va spune despre el dacă stă cu George. Dar acum nu îl mai interesa asta.
Cu toate acestea George și-a deschis telefonul, am mers pe WA iar după ce a apăsat pe contactul lui Clay a început să scrie:

-Clay?

Fără să aștepte mult, văzu un răspuns.

-Da

-Pot să știu de ce nu ai stat cu mine? Fi sincer te rog

-Păi, sincer, mă gândeam la ce va spune lumea despre mine și îmi pare extrem de rău

-Păi ce te-a făcut să te răzgândești

-M-am gândit azi când team văzut că te puteam pierde iar tot azi când te-am îmbrățișat m-am mai gândit la ceva.

-Pot să știu la ce?

-George, când m-am gândit că era să te pierd m-a luat groaza când mă gândeam că te voi pierde. M-am gândit doar că.. este mai ușor să te țin pe tine în brațe decât să țin în brațe o lume întreagă care ți-ar putea ține locul.

-Clay, pe bune?

-După ce s-a întâmplat weekend-ul ăla la tine în cameră...

-Clay, ne-am îmbrățișat.

-Știu, și a fost atât de dulce. Mi-ai zis că îți dau o dtare bună, mai știi? Eu ți-am zis că mă faci să mă simt mai ok în ceea ce îmi privea problemele me iar tu nu ai întrebat nimic ceea ce mi a plăcut

-Pe bune? De ce?

-De ce, ce

-De ce ți a plăcut

our story from the high school //dnf//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum