A trecut 1 săptămână foarte ușor. Schlatt nu s-a mai luat de George, era ca și când se plictisise de el. Pe George bineînțeles că nu îl deranja chiestia asta.
Începea să se cunoască faptul că cei doi se împrieteniseră. Clay venea des în banca liberă de lânga George în timp ce prietenii lui Clay, Nick și Karl stăteau amândoi prin apropiere. Clay le-a zis bineînțeles de prietenia lui cu George iar cei doi nu au avut nici o problemă însă la fel ca George, se acomodau mai greu cu oamenii noi deci au zis să nu se mai amestece.
Bineînțeles că și Schlatt observase. Nu putea să înțeleagă de ce Clay se împrietenise cu George. Adică ce motiv avea? Vedea cum încetul cu încetul, George era tot mai fericit. Iar Schlatt avea un mare gol în suflet din cauza morții tatălui său, și într-un fel sau altul, îi plăcea să îi vadă pe alții suferind. Doar unele persoane. Iar George era una din persoanele pe care iubea să le tortureze, îl lua ca pe păpușa lui personală, i se pusese pata pe el.
Schlatt decise să meargă și să vorbească cu el, și nu, nu ca să își ceară iertare.-Hei, George, văd că nu mai ești, știi tu, așa de trist...
-Oh, ummm, mda, să zicem...
-Deci nu te-a afectat, știi tu, chiestia cu baia?
-M...ba da...
-Și ai spus cuiva?
-Nu.
-Bine atunci. Mă bucur, continuă să fii cuminte și să ții secretele și cel puțin nu vei suferi mai mult.
-Dar nu mi-ai mai făcut nimic de 1 săptămână.
-George, tu... tu nu îți poți da seama de două lucruri.
1. O fac când vreau eu.
2. O fac dacă vreau.
Și apropo, chiar vrei să o fac? Chiar vrei să te rănesc iar?-nu... nu vreau.
Schlatt oftă adânc.
-Ok atunci, mi-a făcut plăcere să vorbesc cu tine.
Următoarea pauză, George și-a luat jurnalul să mai scrie în el iar apoi l-a pus sub penar. A mers să șteargă tabla după asta pentru că era elevul de serviciu în ziua respectivă.
Schlatt a văzut cum George își încisese jurnalul deci a mers și l-a citit din curiozitate.
A citit și a spus încet:-Mda...nu mă voi uita la toate prostiile astea, mă voi uita să văd la ce a scris recent. Bun... puțin mai în spate, nu încep chiar cu finalul.
După ce a citit câteva pagini, Schlatt a ajuns la ultima dată în care George scrisese în jurnal și anume azi. Zisese iar în șoaptă:
-Ooo, deci îl place pe Clay, huh?
Deci e gay? Mă rog, nu voi fi chiar așa de rău și nu voi spune nimănui. Deci nu mă urăște... nu a scris nimic despre asta... hmm, bine, ultima pagină...
CITEȘTI
our story from the high school //dnf//
Diversos2 băieți se stiu din clasă și altele, mna, știți voi, dnf=) Deci e 2022 si eu inca nu cred ca qm scris cacatu asta😭🥲