XXXII

149 10 3
                                    

Venise crăciunul. Fiecare își dăduseră cadouri unul altuia iar pe lângă asta Karl dăduse fiecăruia câte o îmbrățișare, tipic lui. Petreceau timpul și afară că le plăcea zăpada și mai făceau o groază de lucruri. După, în restul anului, cam toți stăteau împreună și totul era fericit exceptând terminarea anului. Toți mergeau la facultăți diferite și nu mai puteau sta împreună până la vară. Clay nu putea suporta gândul ăsta dar nici George nu o făcea iar cei doi luaseră decizia să se despartă pentru a nu se mai gândi unul la altul. Se șterseseră din agendă, suferința era prea mare iar la un moment dat George voia să își ardă jurnalul însă nu izbuti. Cum ar fi putut? Jurnalul acela îi era ptieten. L-a chemat pe Wilbur la el acasă ďi l-a pus să îl ascundă. Nu la Will în casă că poate îl citea, ci la George. Acesta mai scrisese în jurnal de la crăciun, chiar mult.
    Trecuse vreo jumătate de an de facultate iar tuturor le mergea super bine. Era însă ceva nasol la mijloc. În fiecare seară Clay și George își aduceau aminte unul de altul. Încercau să nu o facă însă nu funcționa. Era atât de mare suferința încât parcă ambii voiau să ajungă de unde plecaseră. Și nu, nu la mamele lor în brațe prin spital, ci la sinucidere. Însă ambii se gândeau că efortul celuilalt nu fusese în zadar, sau mai de grabă(nu știu dacă am scris corect, corectați-mă dacă e ceva) fără existența celuilalt și faptele lui. Ar fi fost totul risipit dacă își luau viața căci s-au salvat unul pe altul iar acum dacă se sinucideau pentru ei ar fi fost egal cu faptul că s-ar omorâ unul pe altul. Și nu le plăcea ideea asta. Suferința era uriașă însă nu aveau ce face. Dacă un an școlar întreg nu aveau cum să se vadă și o puteau face doar în vară, vara în care trebuiau să învețe, atuncia la încrputul anului ar fi trebuit să o ia de la capăt cu uitatul. Și era greu. Însă nici unul nu regretă că se întâlniseră.












Cum e după 5 zile de așteptare să vi și să citești asta👹👍 pun capitol nou acum deci n-are nimic👍 apropo se apropie finalul👌.

our story from the high school //dnf//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum