Hiç birşey düzelmiyor du berat geldiğinden beri olaylar hiç bitmiyordu işin acı tarafı ise benim hergün daha çok acı çekmem dün beratla konuşmamızdan sonra hiç konuşmadık koca bir gün geçti ama suratıma bile bakmıyordu valizler halla odanın içindeydi beratla beraber odaya girdik ayağımı bilerek valize vurdum acıyormuş gibi yaptım.
" Bu valiz daha ne kadar burda duracak ?"
Berat " eşyalarımı yerleştirirsen ortalıktan kalkar şilan hanım " dedi resmen bu adam kafayı yemiş kaç gün önce sevgilime gideceğim dememişmiydi.
"Berat senin sıkıntın mı var bir piskolojin mi bozuk sen demedin mi sevgilimin evine gideceğim eşyalarımı dağıtma ?"
Berat " evet dedim ama sonra vazgeçtim orası için yeni kıyafetler alırım " dedi resmen benimle dalga geçiyordu.
Sabırla valizleri açtım renklileri yeniden ayırıp makinaya attım beratta masaya oturmuş bilgisayardan birşeylere bakıyordu şimdi biz aynı odada mı kalacağız ? Acaba gidecek mi aklımdaki sorular beni deli ediyor deli gibi kıskanıyorum başkasına gitmesini istemiyorum benimle birlikte olmasın ama yine de gitmesin bu odada kalsın herşeye aşılabilirim ama onun başkasına gitmesine alışamam.
Berata bakmadan dolaba yöneldim geceliğimi almak istedim ama hepsi açıktı ben bunları nasıl giyecektim hadi giydim banyodan nasıl çıkarım hiç doğru düzgün geceliklerim yok yeni evliler için almışlardı kimse bilmiyordu biz odamızda cehennemi yaşıyoruz o yüzden bunları almıştı kızlar.
Elime siyah kısa bir geceliği aldım üzerine da sabahlığı sesizce banyoya girdim saçlarımı yarayıp açtım gece yatarken asla toplayıp yatamazdım hem sabah banyo yapmıştım ıslaktı, belime kadar uzanan saçlarımı açık bıraktım saçlarım önüme gelmesin diye tokayla tutturdum gece bakımını yapıp altınlarımı çıkardım üzerimdekileri de çıkarıp kirliye attım kısa dekorteli geceliğimi giydim umarım banyodan çıktığımda berat odada olmazdı. Parfümü mü de sıkıp banyodan çıktım berat halla odadaydı gitmemişti oda valizin içinde birşeyler arıyordu arkası dönük bir şekilde kapı sesini duyunca ayağa kalktı bir anda " şilan " dedi ama beni görünce sustu yutkundu hiç birşey demedi.
" Ne oldu ? Birşey mi arıyorsun?" Dedim
Berat " şey kaç gündür eşyalarım valizin içinde gecelikleri mi yıkadın herhalde başka da bulamadım " dedi.
" Sen elleme dedin diye ellemedim ağam ne yapayım ? Dolapta olacaktı kızlar almış olmalı istersen onlardan bir tane vereyim " dedim
Berat " iyi olur başka giyecek hiç bir şeyim yok makinaya atmışsın." Dedi ilkkez böyle konuşuyordu ilkkez bukadar sakindi ilk diyaloğumuz olabilirdi.
Bir anda berata döndüm elimdeki gecelikleri ona verip " sen burda mı kalacaksın ?"
Berat " evet şilan burası benim odam ya farkındaysan nerde kalabilirim ?"
" Gideceğim dedin kaç gecedir bu odada kalmıyorsun gidiyorsun ne değişti?"
Berat " dün gidecektim piroz hanıma yakalandım ve birşeyler olduğunu anladı bir süre dikkat çekmesem iyi olur o anlarsa heleki aramızda birşey olmadığını anlarsa kıyametleri koparır anlamadığım bir şekilde sana gıcık oluyor zaten " dedi berat doğru söylüyor du aslında beni hiç sevmiyordu sürekli bana laf sokup duruyordu bana sanki nefretle bakıyordu.
Berata anladım der gibi baktım hiç birşey demeden yatağa yöneldim oda banyoya girdi hızlıca üzerindekilerden kurtuldum kendimi hızla yatağın içine attım üzerime çarşafı kapattım üstüm aşırı açıktı.
Berat banyodan çıktıktan sonra yatağa geldi şaşkınlıkla ona bakıyordum yerimden de kıpırdaya mıyordum " burda mı yatacak sın?" Dedi bir anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLBİRİN (Zoraki Evlilik)
Fantasia( rozerin yarım kalmadı). "hep böyle mi olacak sen hep benden kaçacak mısın berat bu kadar yakınımda iken hep Uzak mı duracaksın?" " ne bekliyorsun şilan ben sana en başında dedim benden sana ne yar olur ne de koca." " birgün bu söylediklerine çok...