Daha fazla ayakta duracak gücüm kalmamıştı berat kolumdan tutup beni yukarıya çıkardı babaannesine dönüp " bunun hesabını çok kötü vereceksin Piroz hanım " dedi o kadının sesini bile duymak istemiyordum bugün bana uaşattıklarını hiç bir zaman unutmayacağım.
Berat beni odaya getirdi yatağıma uzattı " uyu istersen güzelim " dediKolundan tutup sen şirkette mi gidiyorsun ?" Dedim
Berat " Hayır güzelim sen biraz dinlen kalk hazırlan bir kaç gün çifliğe gidecegiz
Gülümseyerek " gerçekten mi daha deminki olanlardan sonra kimsenin yüzüne bakacak durum da değilim herkes bana acıyarak bakacak.
Berat sert bakışlarıyla kimsenin sana acıyarak baktığı yok sen acınacak durumda degilsin birdaha duymayacağım şilan bence senin dinlenmeye ihtiyacın yok kalk hadi hazırlan çıkalım " dedi yine kızdırmıştım onu.
Berat duşa girmek için banyoya girdikten sonra bende ikimize küçük bir valiz hazırladım gerçi ne kadar kalacağımız bilmiyordum yanıma gecelikleri mi aldım beratın bir kaç parça eşyasını makyaj malzemelerimi beratta ilkkez başbaşa bir yere gidecektik çok heyecanlıyım biraz önce olanları bana unuttura bilir di berat banyodan çıktıktan sonra yanıma geldi saçlarımdan öperek " hazırmısın dılemın " dedi
Gülümseyerek " evet hazırım herşeyi aldım ama senin ekstra alacağın birşey varsa alabilirsin" dedim
Berat " benim senden başka alacağım hiç birşey yok dılemın " dedi
" Neden böyle güzel konuşuyorsun ? Gideceğim diye korktun mu berat ?
Berat " çok korktum gecede kötü kötü rüyalar gördüm sabahta bu olunca çok korktum ama beni kendime getirmeye yetti meğerse ben sana ne çok alışmışım şilan " dedi
" Berat ben burda kalayım diye öyle demedin dimi bak benimle bir ömür geçirmek zorunda değilsin yani bir çocuğumuz Yokken ayrılma- "
Berat " Şilan yeter vallaha allah belamı versin ki seni seviyorum sen kal diye demedim seni sevmesem şilan hemen git derim ama artık sen benim oldun bundan sonra benden kork seni deli gibi kıskanan bir kocan var artık bunu saklamak zorunda kalmayacağım için çok mutluyum " dedi gülümseyerek berata sımsıkı sarıldım.
Berat artık girmenizin gerektiğini söyleyince elimden tutup valizi alıp birlikte aşağıya indik herkesin morali çok bozuk görünüyordu belli ki bize üzülmüşlerdi belliki halla kavga ettiğimizi düşünüyordular.
Biz merdivenlerden inerken herkes ayağa kalktı haşim ağa elinizdeki valize bakıp " nereye gidiyorsunuz oğlum " dedi
Berat " karımı alıp gidiyorum baba piroz hanımın saçmalıklarıyla uğraşacak değilim yeter artık " dedi şaşkınlıkla berata baktım neden böyle söylüyordu.
Haşim ağa " sana yıllar sonra kavuştum oğlum gitmeyin yine bizi sensiz bırakma biz senin buraya yerleşmeni isterken sen girmekten bahsediyorsun."
Mehmet " bizde artık bırakmayız seni berat ne şilanı nede seni gitmeyin burdan bir yere.
Berat " babaannem artık bize başka çözüm bırakmadı malesef " dedi.
Boran " saçmalama berat buluruz kardeşim bir yolunu gitmek çözüm değil."
Berat " gitmiyorum zaten abi size şaka yaptım " dedi kahkaha atarak
Berzan " ozaman bu elindeki valiz ne ?" Dedi
Berat " bir kaç gün yokuz çiftliğe gidelim diyorum baba ama sormadan böyle bir karar aldım çifliğine gitmeme iznin var mı baba " dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLBİRİN (Zoraki Evlilik)
خيال (فانتازيا)( rozerin yarım kalmadı). "hep böyle mi olacak sen hep benden kaçacak mısın berat bu kadar yakınımda iken hep Uzak mı duracaksın?" " ne bekliyorsun şilan ben sana en başında dedim benden sana ne yar olur ne de koca." " birgün bu söylediklerine çok...