14. bölüm

4K 192 15
                                    


Bir sinirle ayağa kalktım abla ne yaptığımı anlamadığı için şaşkınlıkla bana bakıyordu sinirle berat ve yanındaki kadının yanına gittim ellimi sertçe masaya vurup ikisinin de bana bakmasını sağladım.

" Ne oluyor burda ?" Dedim öfkeyle berata bakarak.

Berat " Şilannn ne işin var senin burda ?" Dedi bana hesap sorarak.

" Ben ablamla kahvaltıya geldim berat bu kadın kim senin ne işin var bu kadınla.?"

Berat " Şilan göründüğü gibi değil biz toplantıdayız yeliz benim sekreterim" dedi karşımdaki kadına sert bir şekilde baktım.

" Öyle mi bende başka birşey zannetim berat seni burda öldürmeye geldim."

Berat " saçmalama Şilan " dedi bana bakarak.

" Bitti mi toplantınız ?" Dedim sinirle.

Berat " bitti güzelim sen bana sormadan niye çıktın ki dışarı ?"

" Aniden karar verdik o yüzden soramadım sana "

Berat " hadi gelin kahvaltı yapalım birlikte yeliz diğer dosyaları da şirkette hal ederiz. Bu arada şilan benim güzeller güzeli eşim " Dedi belimden tutup kendine çekerek. İçimden berata afferim dedim birşeyler yapmasaydı dilimden kurtulamazdı.

Yeliz bana değişik bakıyordu ben bu yelizi hiç sevmedim ne tipi ne bakışları hiç hoş değildi içime şüphe oluştu istemsizce.

Berat bizim gelmemizin ardından hemen sofrayı donatması için garsonu çağırdı.

Berat " şilan hanım bugün artık dönersiniz eve " dedi gülerek.

Yelizin yanında tartışmak istemediğim için gülerek " ne o bensiz yaşayamıyor musun " dedim. Yeliz kötü bakışlarıyla bana bakıyordu bu kızda birşey vardı anlamadığım birşey.

Berat " alamıyorum vallaha güzelim sen yanımda ol ben senden başka hiç birşey istemiyorum gerçi tatile gitmişsin diye düşünüyorum o yüzden seni de rahatsız etmek istemiyorum "

Yeliz " tatile mi gittiniz ama mardindesiniz.

" Berat dalga geçiyor bir kaç gün annemlerde kalacağım " yapmacık bir gülüşle.

Yeliz " öyle mi " dedi sinsice. Bu kızı dövmemek için kendimi zor tutuyordum beni deli ediyordu.

Masadaki huzursuz sohbeti kahvaltıyı getiren garson bozmuştu herkes sesizce kahvaltısına başladı beratı öldürmek istiyordum bu kızla burda ne işi vardı içindeki kıskançlık resmen beni kemiyordu beni deli ediyordu bazen beratı kıskandığım için kendimden nefret ediyordum neden bu kadar çok kıskanıyordum ki ben beratı benim kıskandığım gibi acaba beratta beni kıskanıyor muydu?.

Ben kendimce düşünürken berat " güzelim yesene beğenmedin mi yoksa isteğin birşey varsa söyle hemen getirsinler."

Gülümseyerek berata baktım " hiç iştahım yok ve midem bulanıyor canım hiç birşey yemek istemiyor " dedim.

Berat " normal mi acaba doktora mı gitsin kalk hadi "dedi bir anda.

Ablam kahkaha atarak " enişte saçmalama tabiki de normal ufacık şeyle doktora gidilir mi ilk üç ay mide bulantısı normaldir merak etmeyin bebeğiniz hareket edince düzelecek midesi bulanmayacaktır. " Dedi.

Berat " ne yapayım ilkez baba oluyorum ve şilanın da acı çekmesini istemiyorum "

Berat beni böyle düşünür müydü bir an dediklerini bana yaptıklarını unutmuştum geçi onları unutmak ne mümkün her kavgamızda her şeyde aklıma gelecekti ben beratın bana yaptıklarını hiç bir zaman unutmayacaktım en ağırı babasına ben ona nasıl karım derim demesi olmuştu kulaklarımda çınlıyor du daha önce hiç bu kadar canım yanmamıştı beratın onca yaptıkları bana bu kadar ağır gelmemişti.

Sesizce kahvaltımızı bitirdikten sorna ayaklandık berat bana dönüp " hadi sizi eve bırakayım sonra şirkete geçmem lazım" dedi.

" Biz ablamla biraz çarşıda gezeceğiz sen git biz alışveriş yapıp sonra geçeriz " dedim.

Berat " olmaz Şilan hadi eve " dedi sinirle.

" Berat lütfen biraz kafa dağıtmak istiyorum "

Berat derin bir nefes alarak " tamam Şilan ama o telefonun açık olsun ben aradığımda hemen açıcaksın dakika dakika soracağım nerde olduğunu anlaştık mı ?" Dedi sinirle.

" Gülümseyerek anlaştık " dedim Yeliz halla bize kötü kötü bakıyordu. Yeliz öyle bakmaya devam ettikçe ben daha çok hırslanıyordum birden beratı yanağını öptüm kulağına " bunu hesabını vereceksin berat ağa " dedim şaşkınlıkla bana bakıyordu berat bir terslik olduğunu anlamış tı konağa bir döneyim yelizle yemek yemek neymiş göstereceğim ona.

Berat ve yelizle ayrıldıktan sonra ablamla birlikte çarşıya doğru yürüdük " abla sence o yeliz de birşey vardı dimi beratla bana nasıl bakıyordu."

Ablam " evet Şilan ben sana söyleyecektim ama sen kızarsın diye demek istemedim bence kocanı o kadından uzak tut gözü göz değil benden söylemesi." Ablam doğru söylüyor du Melis yetmezmiş gibi bir de başıma yeliz çıktı allahım ne günah işledim de sen bana bunları verdin tek suçum beratı deli gibi sevmekti başka hiç bir günah işlemedim.

" Bence biz işimizi hal edelim abla şirkete gidelim içim rahat etmedi o kızın bakışları beni rahatsız etti kesin gözü beratta gerçi yıllardır birlikte çalışıyorlar ama olsun ben yinede beratı bir tehtit edeyim gerekirse kovsun onu yani bir çözüm yolu bulsun yoksa benim içim rahat etmeyecekti.

Ablamla işlerimizi bitirdikten sonra hızla şirkette geçtik ilkkez şirkette gelmiştim bu kadar büyük ve güzel bir şirket beklemiyordum kimse beni tanımadığı için hiç birşey söylemiyordu sadece bana bakıyordular çalışanların birini durdurup " pardon ben berat beyin eşiyim odası nerde " dedim.

Karşındaki bayan Güler yüzüyle " öyle mi hoşgeldiniz efendim ben size eşlik edeyim berat beyin odasına kadar " dedi ve birlikte yürümeye başladık asansöre binip bir kaç kat sonra birlikte indik ablamla beraber karşımdaki bayan beratın odasını bize gösterdikten sonra yanımızdan ayrıldı ablamla Birlikte odaya doğru yürüdük etrafta yeliz görünmüyordu nerdeydi bu kız nasıl sekreter anlamıyorum beratı odasına yaklaştıkça kapısının açık olduğunu gördüm sesizce kapıya doğru yürüdük içerden sesler geliyor berat bağırıyordu " sen ne saçmalıyorsun yeliz ben seni kız kardeşlerim gibi gördüm öyle de bildim sen nasıl bana gelip ben şilanla seni yan yana görünce sinir krizi geçirdim dersin sen nasıl bana aşık olduğunu söylersin yeliz git işinin başına dön bunları hiç konuşmamış sayıyorum."

Yeliz " ben biliyorum berat sen o kızı sevmiyorsun sarhoş oldugun her gün beni arayıp bunu söyledin sevmediğin biriyle evli kalmak zorunda değilsin berat " dedi ben daha kulaklarımın duduklarına inanamazken yeliz birden ayaklarını kaldırıp berata sarılıp dudağında. Öptü ben ne yapacağım ne düşüneceğimi bilmeden beratla yelize bakıyordum şuan deli gibi çığlık atmak isterken sesimi çıkarmıyordum hangisine üzeleyim beratın her gece sarhoş olup yelizi arayıp benden nefret etmesine mi yoksa şuan karşımda öpüşmelerine mi.

Gözlerim yaşlı ikisine bakıyordum elimdeki çanta düşünce Berat bana baktı beni görünce yelizi iteleyip yanıma geldi " Şilan güzelim göründüğü gibi değil " dedi

" Berat şu orospuyu kov şurdan konuşacağız " dedim.

Berat " yeliz eşyalarını topla defol bu şirketten " diye bağırdı.

Yeliz gittikten sonra berata döndüm " ben sana ne diyeceğimi bilmiyor berat bizşm ayrılmamız en hayırlısı ben daha fazla ağır yükler taşıyamam berat daha fazla duymak istemiyorum beni sevmediğini sorhoş olup ona buna gitmeni ben bunları kaldıramıyorum " dedim ve beratın hiç birşey söylemesini beklemeden odadan çıkıp gittim.

DİLBİRİN  (Zoraki Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin