S𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙡𝙞 𝙘̧𝙤𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙙𝙖, 𝘽𝙚𝙣 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙪𝙜̆𝙪𝙧𝙡𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙠ı𝙮𝙖𝙢𝙖𝙙ı𝙢..✨
Zamansız gelen bir süprizdi doktor karşıma geçmiş hamile olduğumu söylüyordu hemen bebek nasıl olmuştu üstelik ben bugün beratı terk edip gidecekken berattan ayrılacakken nasıl hamile olabilirdim.
Berata en az benim kadar şaşkındı gülümseyerek bana döndü " şilan duydun mu bebeğimiz olacak " dedi mutlu muydu berat yoksa yine bana rol mü yapıyordu berat rol yapma konusunda bir numaradır tıpkı günlerdir bana yaptığı gibi.
Berata cevap vermeyip doktora döndüm " Şilan hanım düşük tehlikesi çok yüksek bebek daha çok yeni hemen onu kaybede bilirsiniz kesinlikle stres yorgunluk yasak en azından bebeğiniz büyüyene kadar bir hafta sonra tekrar gelin en ufak kanamanızda gelin unutmayın strest yasak şilan hanım " dedi.
İçimden öyle birine söylüyorsun ki doktor resmen stresin içine doğmuşum dedim .
Doktorla berat biraz daha konuştuktan sonra odadan çıktık dışarda bizi boran ağa rozerin Fırat ve Dicle bekliyordu telaşla yanımıza geldi. " Şilan iyi misin canım " dedi dicle.
" İyiyim iyiyim " dedim hafif gülümseyerek.
Rozerin " neyin varmış şilan ?" Dedi telaşla.
Berat benden önce konuştu konuşmama müsaade bile etmeden " bebek geliyor baba oluyorum " dedi gülümseyerek heycanla kaşlarım çatlı berata baktım.
" Sen buna seviniyor musun " dedim sinirle.
Herkes bana baktı anlamayan gözlerle. " Şilan ilkkez baba oluyorum sevinmem de sakınca mı var ? Hem burası tartışmanın yeri değil şilan !"
Resmen beratın hevesini kursağında bırakmıştım berat doğru düzgün sevinememişti bile beratın duygularına bile güvenemiyorum bana inandırıcı gelmiyordu.
Hep birlikte hastaneden çıktık ve konağa geldik kim haber verdi bilmiyorum ama ailem hepsi burdaydı beni görünce yanıma geldiler " şilan kızım iyi misin neyin varmış " dedi telaşla annem.
"İyiyim annem iyiyim sen merak etme boşuna telaş etmişsiniz buraya kadar gelmişsiniz."
Annem bir kez daha bana sarılıp kokumu içine çekti " olur mu kızım korktuk senin sesin bütün mardini inletmiş nasıl gelmeyelim niye ne oldu sana şilan ?"
Rozerin " merak etmeyin ya gözümüz aydın küçük bir bebek daha geliyor konağımıza " dedi heycanla rozerine ters bir şekilde baktım oda söylediğine pişman oldu ama iş işten geçti herkes çok sevindi bana sarılıp tebrik ettiler konakta yine bir bayram havası oluştu tabi kimse benim içimdeki cehennemi bilmeden.
Herkes yerine otururken odaya çıktım üstümü değiştirme bahanesiyle beratta arkamdan geldi. " Şilan haklısın seni üzdüm kırdım ama bak bebeğimiz oluyor bu duruma sevinmeme izin vermiyorsun."
" Ben bu bebek için üzülüyorum berat."
Berat " neden şilan neden ?"
" Ya bir de soruyor musun berat? Kim ister böyle bir anne baba ?"
Berat " ne varmış bizde şilan yaptığım hattalar yüzünden pişmanım ama izin ver telafi edeyim biz seninle çok güzel bir anne baba olacağız Şilan."
" Berat ben senin çocuğumun babası olmanı istemiyorum annesini sevmeyen bir babası olmasını istemez bir bebek babası başkasına aşık olmasını istemez berat ben olsam bende istemem."
Berat " Şilan ben sana aşığım neden anlamak istemiyorsun ki bende bunu anlamıyorum ?"
" O yüzden babana öyle bağırıyordun off tekrar tekrar konuşup strese girmek istemiyorum ben eşyalarımı toplayıp gitmek istiyorum hazır ailem aşağıda iken."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLBİRİN (Zoraki Evlilik)
Fantasía( rozerin yarım kalmadı). "hep böyle mi olacak sen hep benden kaçacak mısın berat bu kadar yakınımda iken hep Uzak mı duracaksın?" " ne bekliyorsun şilan ben sana en başında dedim benden sana ne yar olur ne de koca." " birgün bu söylediklerine çok...