Selam bebişler sizden ricam lütfen beni Wattpad'da takip edin ve bol yorum voteye ihtiyacım var bana destek olursanız sevinirim 😌
Instagram " ilknuralgull
Mehmet ve dilanın güzel haberini aldıktan sonra konakta resmen şenlik oluştu Mehmet okadar çok mutluydu ki mutluluğu gözlerinden belli oluyordu bende yine eski Şilan olmuş rol yapmaya devam ediyordum kimseyi üzmeyi düşünmüyordum en azından bu mutluluk bozulmalıydı en azdından kimsenin huzurunu bozmamalıydım beratla aramız okadar kötüydü ki yan yana bile yatıyorduk ben beratla konuşmak istemediğimi açık açık söyleyince oda beni üzmemek için benden uzak duruyordu mümkün olmadıkça benimle konuşmuyordu sanki böyle yaptıkça benim canım daha çok sıkılıyordu ama uzak kalması ikimiz için de iyi olacaktı en azından bebek doğana kadar.
Düşüncelerimi Bir kenara bıraktım yarın düğün vardı ve ev çok kalabalıktı rozerin halasının evine gitmişti bu gece dilaya dillere destan bir kına yakacaktı rozerin benim kınam doğru düzgün olmadı ama ablamın kınasını çok güzel yapacağım dedi Rozerinle aynı kaderi yaşıyorduk benimde kınam olmamıştı rozerinin de ama dilanın kınası çok güzel olacaktı bunca zamandır çektiği acılara değicekti..
Odamdan çıkıp mutfağa doğru yöneldim berat ve kardeşleri avluda oturuyordulardı yanlarında tanımadığım biri vardı belli akrabalarıydı kızın berata olan bakışı nedense ilgimi. Çekmişti yanlarına yaklaşıp karşımdaki kıza hoşgeldiniz dedim kız beni görünce bana bakıp hafif gülümseyerek " merhaba ben zenan " dedi bu kadar güzel bir kızın kim olduğunu çok merak ediyordum boran ağa " şilan zenan bizim teyzemizin kızı zenan şilanda beratın eşi " dedi kız bir bana bir berata baktı biraz sanki bozuldu neden bilmiyorum ama içimde bu kızın berat için sadece teyzesinin kızı olmadığını söylüyor du.
Zenanla tanıştıktan sonra ben mutfağa geçtim en azından kızlara sorabilirdim.
" Helin güzelim misafirimiz gelmiş zenan ne içer ne götürelim ?" Dedim.
Helin " yengeciğim sen hiç zahmet etme ben onunla ilgilenirim " dedi.
" Neden miş o " dedim.
Helin " hamilesin ya yenge o yüzden dedim "
" Helin bu zenanla ilgili bilmem gereken birşey var mı bakışları benim hoşuma gitmedi."
Delal " yenge aslında başkasından duymasan bizden duysan iyi olur " dedi.
Delale dönüp " söyleyin lütfen " dedim
Delal " yenge geçmiş gitmiş eminim ki ikisi de birbirilerini unutmuştur berat abim ve zenan aynı okuldalardı ilk okul zamanında da lise zamanında da hani herkesin bir çocukluk aşkı olur bu ikisi de öyle işte ama dediğim gibi çocukluk " dedi hayatımın şokunu bir kez daha yaşadım meğer benim kocam ne kadar çapkınmışta benim haberim yokmuş bense oysaki masumca onu sevmiştim ama o herkesi sevmiş.
" Bittiğine emin misin delal kızın berata bakışını bir görsen beratta ona "
Helin " yenge hayır bitti onlar tamamen yıllar önce kapandı o konu " dedi.
" Peki neden ayrıldılar madem birbirilerini çok seviyordular ?"
Zeynep " berat abim çok kıskançtı berzan gibi okulu bırakmasını söylemiş eve gelip babama evlenmek istediğini söylemiş zenanla babamda zenanı istemedi açıkcası hem abimin yaşı küçüktü hemde zenanı hiç sevmez babam bizi hep ondan uzak tutar aynı mizgin yılanı gibi yani öyle düşünür babam ay yenge pardon bazen mizginle kuzen olduğunu unutuyorum "
Mizgini es geçerek zeynebe döndüm " bu yüzden mi ayrıldılar yani birbirilerini deli gibi severken ayrılmak zorunda mı kaldılar ?"
Delal " evet malesef zaten abimin buraları terk etme sebebide buydu beni de bahane edip çekip gitmişti orda zenanı unutup kendisine yeni bir hayat kurmuştu zenana kaçmayı bile teklif etmişti ama zenan bunu kabul etmemişti abimde buna sinirlenip herksi bırakıp girmişti en çokta babama "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLBİRİN (Zoraki Evlilik)
Fantasi( rozerin yarım kalmadı). "hep böyle mi olacak sen hep benden kaçacak mısın berat bu kadar yakınımda iken hep Uzak mı duracaksın?" " ne bekliyorsun şilan ben sana en başında dedim benden sana ne yar olur ne de koca." " birgün bu söylediklerine çok...