Selam arkadaşlar yeni bir bölümle geldim keyifli okumalar beni Wattpad'da ınstagram dan takip ederseniz sevinirim desteklerinizi bekliyorum bu arada hafta sonu bölüm Yok pazartesi görüşmek üzere alıntılar paylaşacağım yeni bölümle ilgili takipte kalın ( ilknuralgull)Hezkirina hêviyê wekî ku ji dengê cîhanê yê herî xweş mirov strana guhdar bike. : Umudu sevmek dünyanın en güzel sesinden şarkı dinlemektir.
berat azadı görünce hızla yerinden kalktı azadı dövmemek için kendini zor tutuyordu masadan uzaklaşırken birden döndü konağı inletecek şekilde bağırarak " şilannnnn gel buraya " dedi berat birden bağırınca yerimden sıçradım amacı neydi bu adamın ? rozerinle göz göze geldik ben kalkınca oda benimle kalkıp koluma girdi beratı takip ettik çalışma odasına gelince berat sinirle her yeri dağıtmaya başladı kapı açılıp içeri boran ağa girince beraın kolundan tuttu " oğlum sesin derdin ne sen azadla kardeş gibiydin ne oldu size hayır geldiğiniz zamanda aranız iyidi ne oldu birden "
berat " bilmediğiniz şeyler var abi hiç konuyu açma ben ağzımı açarsam katil olabilirim bu yüzden sakin durmaya çalışıyorum o piç dua etsin ki amcamın oğlu amcama dua etsin yoksa ben ona yapacaklarımı biliyorum " dedi
rozerin " peki şilana neden öyle bağırdın korktum bende peşinden geldim sanki şilanı öldürecek gibi duruyordun?"
berat " istemiyorum karımın o piçle konuşmasını bu yüzden bağırdım." dedi.
boran ağa karısının koluna girip " ozaman biz çıkalım siz bir konuşun kavga etmeden tabi biraz sakinleş işe başlıyalım " dedi ikisi birlikte odadan çıktı beratla yanlız kalmam ne kadar doğruydu şuanda bilmiyorum bir an önce bu odadan kaçmak istiyordum bende çok öfkeliydi olduundan fazla zaten kalbimi kırmıştı berat dün birlikte olomuştuk belki ama benim için hiç birşey değişmemişti ben beratı evet çok seviyorum ama onu hiç bir zaman affetmeyeceğim onca söylediklerinden sonra onunla birlikte olmayı sırf bu eve kuma gelmesin diye kabul ettim peki ya her gece gittiği kadını ne yapacaktık her gece gamzenin yanına gidince bu kadar sakin olacak mıydım bebeğim olduğunda peki berat bizi bırakıp gidecek miydi bunu çok merak ediyordum canım yanyordu böyle bir çıkmazın içine giridğim için canım yanıyordu zamanla alışıcaktım belki bu duruma belki berata ama tek bildiğim berat hiç bir zaman değişmeyecekti o kalbini bana hiç bir zaman açmayacaktı ben onun için yanıp kavrulurken o başkasına aşk olarak kalacak ben onun bebeğini taşırken karnımda o başkasına gidecektim ben bunlara katlanıyorsam eğer tek sebebi ailemdir birde kalbimin acısıdır yıllardır onunla evlenme hayali kuran ben her gece yastığa başımı koydugumda hayallerini kurduğum adam başkasına ait başkası için kalbi atıyor ben bu acıya nasıl dayanırım nasıl güçlü dururum bilmiyorum tek bildiğim hiç birşey yapamamak..
oturuduğum yerden beratın sakinleşmesini bekliyordum berat önümde durup " şilan ailene şimdi gitsek olur mu ? biraz kafam dağılsın istiyorum ? "
gülümseyerek " tabi olur " dedim elimdeki telefonu çıkarıp annemi aradım hemen annem açınca beratla birlikte oraya geleceğimi söyledim çok mutlu oldu kaçak damat sonunda mardine dönmüştü biraz geç oldu ama sonunda ailemle tanışacaktı ailemde beratı çok merak ediyordu ben üzülmeyeyim diye soru sormuyordular ama içten içe üzülüyordular berat ağa aylardır ortalıkta yoktu babam bir ara arayıp beni alacağını bile söylemişti ama ben kabul etmemiştim ortalık çok karışacaktı çok korktum millet aileme başka gözlerle bakacaktı bunun olmasını istemiyordum ben bir kere evlenmiştim ben bir kere o evden çıkmıştım bir daha gitmek istemiyordum biliyorum ailem beni çok güzel karşılard ama ben yapamadım
bert boran ağaya söyledikten sonra üzerini değiştirip konkatan ayrıldık ben zaten hazırdım berat bir üzerini değiştirdi biraz uzaklaşsa iyi olurdu çok merak ediyordum hem benim azadla konuşmamı istemiyordu hemde azada çok gıcıktı konağa gelmeden önce gayet iyi olan araları neden birden bozulmuştu ki bende bunu anlamıyorum yol boyu aklımdan hiç çıkmadı beratın olmadığı bir gün azadla konuşsam iyi olcaktı yoksa bu merak bebi yiyip bitirecekti berat ne kaadar kızarsa kızsın azad benim arkadaşımdı ben ne yaparsam yapayım onunla uzak kalamazdım azadla aynı sınıftaydık yılarımız birlikte geçti abim beni eğer okuldan almasaydı herşey daha farklı olabilirdi abimin bir suçu yoktu aslında abim korktu o dönem bana aşırı tehtid mesajları geliyordu defterlerimin arasında notları bulunca oda korktu beni almak zorunda kaldı onun kim olduğunu abim bulamadı ama eğer ben bulsaydım onu öldürürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLBİRİN (Zoraki Evlilik)
Fantasía( rozerin yarım kalmadı). "hep böyle mi olacak sen hep benden kaçacak mısın berat bu kadar yakınımda iken hep Uzak mı duracaksın?" " ne bekliyorsun şilan ben sana en başında dedim benden sana ne yar olur ne de koca." " birgün bu söylediklerine çok...