seperti biasa pagi ni, hyunjin datang ke kelas dan duduk di sebelah deskmate nya, jisung.
"kau dah siap homework english?" tanya jisung sambil membuat kerja sekolah.
"belum"
"buat lah" jisung tak mengangkat muka. fokus betul buat homework.
"kau ni rajin sangat kenapa? hantar esok kan?"
"harini gila!"
"HARINI?" hyunjin terkejut. cikgu english dahlah garang. sir johnny suh ಠ_ಠ
"YA"
"matilah aku" cepat-cepat dia mengeluarkan bukunya dari beg.
"cepat buat. nak tiru aku tak?"
"eh! aku dah siaplah! ohh aku lupa aku dah buat AHAHAHAH"
jisung menjelingnya dan sambung buat kerja. "dahlah. buang masa aku je layan kau ni"
hyunjin ketawa besar. dia terlalu gembira kerana telah menyiapkan kerja tanpa dijangka.
selepas kegembiraannya reda, dia bersandar pada kerusi dan melihat jisung yang sedang tekun menyiapkan kerja.
jisung suka eunkyung..
mindanya kembali ke waktu semalam, di mana eunkyung menangis semahunya di bahunya semalam, serta menggenggam tshirt nya lama.
dan tiba-tiba dia ketawa lagi. kali ni, dia ketawa kerana telah menyedari sesuatu.
hyunjin mendekatkan dirinya kepada jisung dan berbisik. "aku suka eunkyung"
jisung yang dari tadi langsung tidak mengangkat kepalanya, akhirnya memandang hyunjin dengan serta merta.
"YAH!" tanpa berfikir, jisung mengambil buku teks matematik yang tebal itu dan memukul kepala hyunjin sekuat hatinya.
"ah ah! AAA sakit!!" hyunjin mula berlari apabila jisung nampak seperti tidak henti untuk memukulnya.
jisung mengejarnya keliling kelas. "SINI KAU"
"JANGAN LA SALAHKAN AKU"
"HABISTU AKU NAK SALAHKAN SIAPA"
"SORRY LAH WEH"
"aku suka eunkyung duluuuu!!"
"tak kisahhh bLUEKKK aku suka dia jugakk!!" hyunjin menjelir lidah tanda mengejek.
"YAHH!!!"