--- M-am săturat! M-am săturat de tot! Nu mai suport! Dispăreți de lângă ușa mea că dacă nu jur că vă bat până vi se rup colții și vă închid într-o cameră fără pic de sânge pentru o săptămână! Voi două îmi distrugeți fiecare moment important! urlu cât de tare pot și aud suspinele de uimire ale fetelor, apoi pașii lor grăbiți, îndepărtându-se. Chiar nu mai suport ce mi se întâmplă! Noaptea asta trebuia să fie perfectă, să fim doar eu și cu tine, fără vreo competiție stupidă, fără vreo problemă.
--- Şşşşt. Gata, Lissa. Nu plânge, iubire, îmi șoptește cu voce joasă, ștergându-mi lacrimile cu buricele degetelor mari.
Mă sărută ușor pe buze și dă să se ridice de pe mine.
--- Nu. Stai aici. Te vreau lângă mine, suspin. Voiam să fiu una cu tine, de fapt. Încep să plâng încet și îmi pun mâinile după gâtul său, afundându-mi capul în pieptul lui gol. Îmi pare așa de rău, Eric. Chiar am vrut, chiar am vrut, fie că îmi era frică. Îmi pare atât de rău. Te rog, nu te supăra pe mine. Eu aş vrea să rămân aici cu tine, să nu mă duc la nicio probă.
--- Trebuie să te duci, scumpo. E foarte important și ceea ce făceam poate să aștepte. Am fost egoist și nu te-am lăsat, am tras de tine, dar nu știu dacă ești într-adevăr pregătită, îmi mărturisește, mângâindu-mi spatele, în timp ce sânii mei sunt striviți de pieptul lui. A atât de ciudat acum, când conștientizez cât de goală sunt. Nu îți fie rușine, iubito, sunt eu, ești a mea și eu sunt al tău, înregulă? Nu e nimic ciudat din ceea ce se întâmplă.
Îmi ridică bărbia și își pune degetul mare peste buza mea inferioară. Își apropie buzele de ale mele și îmi trage buza în jos uşor, apoi și le lipește de ale mele și atât. Stăm nemișcați, amândoi cu ochii închiși, ascultând bătăile ritmice ale inimilor noastre. Îmi mângâie spatele, trasând cu degetele diverse forme pe pielea mea în timp ce eu tremur sub atingerea sa.
--- Sunt obosită, mărturisesc când ne depărtăm unul de celălalt.
--- Vrei? întreabă cu subînțeles.
Înghit în sec și încuviințez, împingându-l ușor pe saltea. Mă așez deasupra lui, picioarele mele fiind de o parte si de alta a trupului său și îmi las colții să se lungească. Mă aplec spre gâtul lui, sărutându-i semnul și realizez că timp de câteva minute, cât îi voi bea sângele, capul său va fi între sânii mei. Roșie în obraji, bălmăjesc ceva fără sens, făcându-l să chicotească, apoi îi străpung pielea, fiind cuprinsă de plăcere.* * *
--- Eric, nu găsesc cheia aia nenorocită! Competiția începe în șapte minute și eu sunt aici! exclam în timp ce arunc cu toate lucrurile prin cameră.
--- Oh...
Mă întorc cu fața la el și îmi ridic o sprânceană în semn de confuzie. Pe față i se conturează un zâmbet ciudat și se apropie de mine. Își aşază mâinile pe talia mea și spune:
--- Cred că tu ai pus-o în sutien când am ajuns aici.
--- Nu pot să cred! îmi ridic mâinile în aer în semn de exasperare. Dar...unde mi-ai aruncat sutienul? întreb îmbujorată. Şatenul chicoteşte și își scarpină ceafa absent. Eric! țip când nu aud niciun răspuns.
--- Eu...nu știu. Cred că a căzut prin...poate să fie în...şemineu, spune încet.
---Ce?! Mi-ai ars sutienul? Era nou! Și drăguț, spun și fac botic.
Prințul mă apucă de fălci și mă sărută.
--- Nu e nimic, scumpo. Ai multe. Iar eu nu sunt împotriva purtării hainelor fără sutien când vine vorba de tine, îmi face cu ochiul.
--- Hă?! Prinț pervers. Îi dau un pumn jucăuș în umăr și se preface îndurerat. Oh, hai, gata cu prosteala. Acum...Dacă sutienul e în foc, acolo e și cheia, dar cum ea nu ia foc...Eric, bagă mâna în foc și ia cheia, spun gesticulând spre flăcările portocalii-roşiatice.
--- Nu! De ce? întreabă pe tonul unui copil mic.
--- Vrei să spui că nu ai bagă mâna în foc pentru mine? Mă prefac rănită, punându-mi mâna în dreptul inimiii.
--- Nu am zis asta! exclamă grăbit și revine în fața mea, luându-mi mâinile într-ale lui. Eu mă refer...aş putea să bag mâna în foc pentru tine la figurat și dacă ai fi în pericol, adaugă speriat.
Încep să chicotesc. E atât de haios când îl văd cum se ambalează degeabă. Îmi pun mâinile în jurul gâtului său și mă ridic pe vârfuri ca să ajung la același nivel cu el, fiindcă m-am încălțat tenișii, și îl sărut cu zâmbetul pe buze.
--- Te iubesc, blodinule! râd, iar el mârâie.
--- Știi că sunt șaten!
--- Cu reflexe aurii, îl completez ținând un arătătorul în sus ca un elev silitor care știe ceva în plus. Mă depărtez de el și mă așez în fața șemineului, pe genunchi. Focule, să nu mă arzi, șoptesc și cumva știu că așa va face. Îmi bag mâinile în foc, luând mai multe bucăți de cărbuni și o parte din jar la o parte, căutând cheia. Spre marea mea uimire, flăcarile mă ocolesc, deși nu ar părea asta. Îl aud pe Eric cum se panichează și îmi zice să mă depărtez și chicotesc, chemându-l lângă mine. Într-un final găsesc rămășițele sutienului și înjur șoptit, apoi dau de cheia înnegrită și strig un Bingo. Mă ridic brusc și cu viteza vampirică mă spăl pe mâini și arunc o privite în oglindă. Colanții negri și bluza bleu cu umerii goi, în colțuri, îmi scoate ochii în evidență. Părul mi l-am prins într-o coadă lungă de pește, pe care am pus-o pe umărul drept pentru a-mi astupa semnul de la mușcătură, fie că m-am dat cu jumătate de tub de fond de ten pe gât. Vampirul ăsta știe să muște nu glumă! Observați gluma.
În mai puțin de o secundă ajung din nou în fața prințului și mă sărută pe frunte.
--- Nu știu cum va fi proba, dar vei fi cea mai bună. În două minute începe.
Atât mai apucă să zică și mă ia în brațe în stil mireasă, închide ușa în urma lui și o ia la goană pe scări, folosind bineînțeles viteza specifică.
CITEȘTI
Vampire and princess at 18 years old
Vampirerank #1 povestiri cu vampiri Melissa a fost dintotdeauna o fata simpla, saraca, ce nu se gandea ca va putea ajunge sa aiba vreodata parte de fericire. Cand mama sa moare, lucrurile se schimba neimaginabil pentru adolescenta. Desi traiau de pe o zi...