Melanie's P.O.V.
-De ce nu se oprește din plâns? întreabă Joshua punând-o pe pat.
-De unde să știu eu, deșteptule?! A fost pur și simplu...i s-a atins o coardă mai sensibilă și a început să plângă. Uite ce tristă e!
-Și cine i-a atins coarda asta sensibilă, doamnă doctor? spune fratele meu tâmpit cu sarcasm în voce.
-Nu contează, papițoiule! Acum, care-i treaba cu cuplul ăla Domnul și Doamna Pufoșilă și Bella și Mara? Cine e Bella?
-Oh, Doamne. Nu vei zice, nu?
-Eu nu sunt ca ele, fie că par. Melissa e prietena mea și secretele legate de ea sunt în siguranță cu mine. Indiferent dacă tu nu mă crezi, spun serioasă.
-Te cred, Mell. Știi că ai fost întotdeauna sora mea favorită, nu?
-Serios? întreb șocată.
-Serios, spune și îmi dă o îmbrățișare de urs. Deci, uite cum stă treaba...cuplul pufoşesc, spune chicotind, sunt doi iepuri.
-Iepuri? Ce legătură au doi iepuri cu Mara și tipa aia, Bella?
-Aici vine partea interesantă...Chestia despre care vorbea tata este transformarea Marei în vampir, zice scărpinându-și ceafa.
-Ce?! întreb holbându-mă la brunet. De ce? Cum? Tata a vrut asta?
-E o întreagă poveste. Pe scurt, e ideea Lissei, fiindcă Mara are două haruri.
-Ființă umană cu haruri, foarte ciudat. Și cum a decurs transformarea?
-Bine, deși Melissa a fost foarte obosită după...
-Mda, părea foarte extenuată când se juca cu părul lui frate-miu, șoptesc doar pentru mine, chicotind.
-Ce ai zis?! întreabă iritat.
-Eu...nimic, nu am zis nimic.
-Suntem vampiri surioară! Te-am auzit, exclamă el nervos.
Sunt chiar o tâmpită.
-Nu e vina ei! Eric a început și el o săruta!
-Îi făcea ce?!
-Sunt așa dobitoacă, spun dându-mi o palmă. Frate, nu e mare lucru.
-Oh, ba da! Ea mi-a zis în seara asta că vrea o relație serioasă și e prea mare diferența de vârstă dintre noi și se săruta cu fratele meu cu opt ani mai mic?!
-Nu se săruta cu el! Ea nu îl săruta, el o săruta! Și nu pe buze! Ea nu făcea nimic.
-Dar stătea!
-Care e problema ta, de fapt?
-Îmi place de ea. Dar...oricum nu contează, spune trântindu-se într-un scaun. Îmi place și de pisicuța aia roșcată.
-Cine? întreb confuză.
-Bella. E prietena Marei și discipola Melissei.
-Cum adică discipolă?
-Păi, acum e vampir. S-a transformat odată cu Mara.
-A transformat-o și pe ea? Tata știe?
Oficial sunt extrem de confuză și vinovată, fiindcă am vorbit singură spunând o ... Sunt ca și moartă.
-Nu. Îi zice tâmpitul de frate-miu pervers. Ea s-a transformat singură. Trecuse de un stagiu. E un fel de tămăduitoare a sufletului. Din câte am aflat, David a vrut-o pentru o noapte și Lissa i-a interzis, pentru că era virgină.
CITEȘTI
Vampire and princess at 18 years old
Vampirerank #1 povestiri cu vampiri Melissa a fost dintotdeauna o fata simpla, saraca, ce nu se gandea ca va putea ajunge sa aiba vreodata parte de fericire. Cand mama sa moare, lucrurile se schimba neimaginabil pentru adolescenta. Desi traiau de pe o zi...