Si totusi, stiam ce inseamna cuvantul "aproape". Dar nici macar nu m-am gandit ca este posibil. Adica, la naiba! Sunt o vampirita transformata, de optsprezece ani, cu patruzeci si doua de haruri mai nou, care era in acea perioada in care nu se poate ramane insarcinata. Cum e posibil? De ce mi se intampla mie? Si ce voi face? Nu mai pot fi cu Eric fiindca voi fi alungata si/sau omorata. Eu cu altcineva nu voi fi, pentru ca inima mea este la el si nici nu vreau ca propriul meu copil sa creasca cu un alt tata decat cel natural. Si cum il voi putea creste singura? Si daca stau in palat toti isi vor da seama! Si ce as putea sa le spun? Si va afla toata lumea caci simt ca nu este o sarcina normala si nu stiu cum, dar sunt sigura ca va dura putin, nu noua luni. Si cea mai buna intrebare: sunt oare pregatita sa am un copil?
Sunt sigura ca il voi iubi mai mult decat orice pe lume, fiindca este al meu si al lui Eric, dar cum va putea creste fara tata? Ba mai mult, Eric se va...insura. Si nu poate afla ca el este tatal copilului meu, dar atunci cine va fi? Mai ales ca prin legatura stie daca eu am vreun alt tip de relatie cu vreun vampir. Of, nu. Nu. Nu. Nu! Ce o sa ma fac? Gandeste, Melissa. Esti desteapta, hai!
- Are un atac de panica, Drew! Fa ceva, frate!
Respiratia imi este accelerata, pulsul luandu-mi-o la goana. Un nod in gat mi se pune si simt cum nu mai am aer. Andrew ma ia in brate si ma pune pe scaunul din fata toaletei de machiaj, apoi imi cere sa imi pun capul intre picioare si sa inchid ochii, incercand sa ma calmez.
Pun pariu ca tipatul meu a aleratat foarte multe persoane, insa o aud pe Lucy cum le explica din spatele usilor dormitorului meu ca am avut un cosmar si ca voi fi bine. Oh, Zeita. Ea e om, sper sa nu o oblige sa le spuna. Trebuie sa ii dau una dintre potiunile mele anti-constrangere si inca una care sa o ajute sa pastreze secretul. Este probabil ca momentan sa nu stie ca sunt insarcinata, dar sigur va afla avand in vedere ce probleme voi avea, iar cum Mara nu mai este menajera, Lucy va fi a mea, indiferent de ce spune Eric. Ea este singura fiinta din castel in afara de baieti si de Bella, Mara si Melanie in care am incredere, prin urmare nu ma pot risca.
Reusind sa ma calmez, imi ridic capul si accept un halat albastru pufos, punandu-l repede pe mine. Imi pun mainile in mod protectiv pe abdomenul meu momentan plat si iau o gura mare de aer.
- Nu veti spune nimanui. Nici macar fetelor. E prea periculos, afirm cu certitudinea vizibila in glas, desi imi tremura.
- In cazul asta, isi drege Joshua vocea, eu trebuie sa fiu constrans de unul dintre voi, astfel incat sa nu stiu asta.
- De ce? Nu esti in stare sa tii un secret? intreb usor iritata.
- Nu este asta, dar... Uite, stii atunci cand Mara a fost transformata si eu si Bella ne-am legat cumva? Legatura asta este foarte puternica. Imi poate afla gandurile daca vrea, ne vorbim telepatic, intram unul in visele celuilalt, enumera frustrat pe degete. Bells a vrut sa tinem asta secret pana ne acomodam cu ea, dar se pare ca trebuie sa stii.
-Uau...spun usor uimita. Pai, nu este ca nu am incredere in Bella, dar daca vor afla toate, vor fi super grijulii asa cum se crizeaza ele si vor fi multe banuieli sau ipoteze prin palat, deci prefer sa nu, zic dupa ce reusesc sa ma adun si sa ma concentrez pe prioritati. Asadar, imi pare rau, Joshua. Drew, du-l la iesirea din camera mea si fa-ti treaba. Sa nu isi aduca aminte nimic de cand am intrat in dressing. Ba nu, de cand m-a vazut pe jumatate goala, soptesc rusinata.
Brunetul incuviinteaza fara niciun comentariu, ceea ce este destul de surprinzator. Intre timp, imi pieptan parul incalcit si imi fac un coc in varful capului, apoi imi privesc reflexia in oglinda.
- Zeita, asta nu sunt eu! exclam incredula. C-cum este posibil?
Arat ca o stafie, par mai mult moarta decat vie, ceea ce imi reaminteste de acea legenda cum ca vampirii ar fi morti vii. O prostie. Suntem o specie, o rasa. Avem umanitatea noastra. Se pare ca eu par mai umana acum ca niciodata. Nu conteaza ca am fata alba ca varul, ci ca sufletul imi e bucatele ca unei adolescente umane. Ochii alta data de un albastru pur sunt mai mult rosii, iar buzele imi sunt vinetii.
CITEȘTI
Vampire and princess at 18 years old
Vampirerank #1 povestiri cu vampiri Melissa a fost dintotdeauna o fata simpla, saraca, ce nu se gandea ca va putea ajunge sa aiba vreodata parte de fericire. Cand mama sa moare, lucrurile se schimba neimaginabil pentru adolescenta. Desi traiau de pe o zi...