-Mell, ridică-te! Te vede lumea! țipă șoptit Eric.
-Melanie, îl sufoci!
-Nu îl sufoc. Îl iubesc.
-Dacă continui așa, nu o să mai ai ce să iubești, îi atrage atenția Bella.
-Ești sigură? întreabă prințesa, ridicându-și privirea de pe pradă.
Pardon, logodnic.
-Sigură. Deja e sufocat.
-Mbine, zice și se ridică.
-Cum de vă ridicați atât de ușor!? exclam, nevenindu-mi să cred cât de ușor le e lor.
-Noi chiar vrem să ne ridicăm, îmi explică Bella cu un rânjet șiret.
-Dar eu vreau să mă ridic, spun roșie în obraji. Nu, Eric? îl întreb uitându-mă în ochii lui.
-Da, Lizzie. Dar sufletul nu vrea, chicoteşte el și îi dau un cot în stomac.
Se oprește instant.
Îi zâmbesc dulce și îl pup pe obraz.
-Începi să semeni cu Bella, nu e bine, zice Joshua.
-Ce ai zis, motănel? Cum nu e bine?! exclamă roșcata cu o privire de te face să fugi mâncând pământul și să nu te mai întorci prea curând pe aici.
-Pisicuță, mă refeream că doar tu faci asta și nu ar trebui să te...copieze, o drege brunetul.
Noi izbucnim în râs, iar B. spune:
-Te iert. Dar asta doar pentru că ai reparat greșeala așa de frumos, îi zice cu un zâmbet și realizez că nu l-a iertat și plănuiește ceva.
-Okay, deci...unde e sărbătoritul?
-Chiar în colțul ăla, vorbind cu fratele lui Pierre, Jean-Claude (habar nu am de ce am ales numele ăsta, dar what the...e prea amuzant), îmi răspunde Eric.
-Perfect. Scumpule, du-te să vorbești cu marțianul DJ, spune-i să pună o melodie lentă, îi șoptesc prințului.
-Imediat, iubire.
Îmi zice încet, la ureche, ultimul cuvânt, făcându-mă să tremur pentru o secundă, apoi se face nefăcut prin mulțime.
Mda, adineauri am spus marțian. Încă e destul de ciudat să mă obișnuiesc că marțienii iubesc muzica atât de mult și o parte s-au mutat pe Terra să câștige mai mulți bani, pentru că toată lumea știe că marțienii sunt cei mai tari DJ din Calea Lactee.
Mă duc în fața Marei și o privesc din cap până în picioare.
Este superbă. Părul său blond e prins într-un coc, iar în el are o grămadă de trandafiraşi albi. Rochia sa este verde deschis, cu un umăr gol, iar pe celălalt are o bretea mai lată cu trei trandafiri albi din voal. Pe talie are prinși încă trei, dar mai mari, iar pe dedesubt poartă o crinolină mare, oferindu-i un aspect regal. Fața îi e acoperită de o superbă mască albă cu fire argintii și o până imaculată.
-Arăți ca o prințesă, draga mea, îi spun punându-mi mâinile pe umerii ei. Ai încredere în tine, da? Totul va fi bine și nu uita să nu spui nimic, să nu vorbești. doar zâmbești. Ok?
-D-da. Bine. Așa voi face, răspunde timidă.
-Capul înainte, fato! Fii o felină senzuală, exclamă Bella. Motănaşu' s-a dus la Andrew să îi zică de dansul cu o blondă misterioasă.
Mara's P.O.V
Bun, Mara. Poți să o faci. Găsește-ți încrederea în tine. Inspiră. Expiră.
CITEȘTI
Vampire and princess at 18 years old
Vampirerank #1 povestiri cu vampiri Melissa a fost dintotdeauna o fata simpla, saraca, ce nu se gandea ca va putea ajunge sa aiba vreodata parte de fericire. Cand mama sa moare, lucrurile se schimba neimaginabil pentru adolescenta. Desi traiau de pe o zi...