-9-

32K 469 70
                                    

Hellööö 😜

Vote ve bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayın kuşlarım ✌😜


❤❤❤

Arabadan inip eve doğru adımladım. Anahtarı çevirip içeriye girdiğim gibi sırtımın duvara çarpması ve duvarla bir beden arasında kalmam bir oldu.

"Beni özledin mi küçük?"

Duyduğum sesle tüylerim ürperdi. Oysa bir zamanlar bu sesi duymak için neler yapmazdım. Ama şuan karşımda beni duvara kendisini de bana yaslamış olan bir zamanlar seviyorum sandığım adam...

Ateş...

Hani diyordum ya ateşinde yandığım böyle satır satır anlatıyordum. Tanımadan sevdiğimi sandığım şimdilerde midemi bulandıran adam.

Oysa tanısam sevdiğimi sanar mıydım?...

Önyargı... Önyargı dediğimiz şeyin sadece tanımadan kötü bir şey düşündüğümüzde olduğunu sanıyoruz ama yanılıyoruz. Çünkü önyargı tanımadan iyi düşündüğünde de seni hayal kırıklığına iter ve yanıldığını gösterir sana.

Bir insanı tanımak o kadar önemli ki... Bazen tanıdığımızı sandığımız kişileri bile tanıyamazken hem de...

Şuan bana yaslanmış ve karanlıkta zor seçtiğim irislerini yüzüme dikmiş iğrenç bir gülüşle karşımda duruyordu. Ellerimi kaldırarak omuzlarından onu itmeye çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü yerinden milim oynamazken kendini bana sanki olabilirmiş gibi daha da bastırdı. Kendi bana bastırmasıyla ağzından bir inilti koptu ve bu benim daha da çok midemi bulandırdı.

"Çekil!... Ateş çekil!..."

Bir yandan onu itmeye çalışırken bir yandan da bağırıyordum. Evde kimse yok muydu?... Arzu?... O neredeydi?...

"Ateş!... Çekil diyorum sana!..."

"Ne oldu yoksa hoşuna gitmedi mi küçük..."

Ellerimi tutup kaldırdı ve duvarda başımın üstünde birleştirip sıkıca tuttu.

"Oysa bir hareketimle elimin altında titriyordun..."

Kendini geriye çekip sert bir şekilde bana ittirdi ve dudaklarından kopan iniltiyle beraber bir küfür savurdu.

"Siktir!..."

Üzerimizde kıyafetler olmasına rağmen bütün her şeyini net bir şekilde hissedebiliyordum. Sertliğini, bütün hatlarını... Ama bu beni tahrik etmek yerine midemi bulandırıyordu... İstemiyordum...

Ateş'i istemiyordum...

"İstemiyorum! Bırak beni!..."

"Cık cık cık beni yarım mı bırakacaksın küçük..."

"Bırak diyorum Ateş!..."

"Şşşt o güzel sesini birazdan altımda zevkten inlerken duymak istiyorum..."

"İstemiyorum altında olmak istemiyorum!... İstemiyorum!..."

"O zaman bu seferlik sen üstte olursun küçük... Hadi ama şuan beni itmen seni daha çok arzulamamı sağlıyor... Sen de beni istiyorsun..."

"İstemiyorum diyorum!... Anlamanda problem mi var İS-TE-Mİ-YO-RUM!..."

"Yeter amına koyayım bu kadar oyun!..."

Kollarımı duvardan indirip sert bir şekilde çekerek beni sürüklüyordu. Bir dakika odama doğru gidiyorduk. Odamın kapısının önüne geldiğimizde kapıyı kabaca açıp beni içeriye çekti. Sertçe yatağa itip üzerime çıktı.

PASSİONE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin