Hellööö 😜
Hikayemizin yükselmesini istiyorsak vote ve bol bol satır arası yapın kuşlarım ✌😜
❤❤❤
"Ti amo così tanto mia bella..." (Seni çok seviyorum güzelim...)
Savaş ağır adımlarla sahneden inip yanıma geldi. Dudaklarında o inanılmaz gülüşle bana bakarken bense gözlerimi ondan ayıramıyordum.
"Beğendin galiba?..."
Sanki uykudan uyanmış gibi sirkelenip anlamaz gözlerle Savaş'a bakarken Savaş gülmesini daha da genişletti.
"Gördüğünü diyorum beğendin galiba... O kadar dikkatli ve şey... Güzel bakıyorsun ki..."
"Ha... Şey... Evet... Yani hayır... Amaaan... Dalmışım işte..."
Savaş birden kahkaha patlattı. Öyle gülüyordu ki...
Gülmesene şöyle dayanamıyorum dalıyorum sonra...
"Dicle?..."
"Hı..."
"Anladım ben seni Mia Bella..."
Aklıma gelen şeyle ve konuyu dağıtma ihtiyacıyla konuştum.
"Az önce ne dedin sen?"
"Ne zaman?"
"Sahnede şarkı bittiğinde uzun bir cümle kurdun ya... Ne dedin?..."
"Ha, o mu?... Teşekkür ettim..."
"Cümle daha uzundu sanki..."
"Çok teşekkür ettiğimi söyledim Mia Bella... Çok hem de çok..."
Başını yere eğip yutkundu. Sonra başını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Dudaklarına sevdiğim gülüşünü yerleştirip kadifemsi ses tonuyla konuşmaya devam etti.
"Gidelim mi istersen?..."
Kafamı yukarı aşağı sallayıp onayladım. Eli sanki yeri oraymışçasına yine belime gitti. Ve beni nazikçe arabanın yanına kadar götürdü. Kapımı açıp binmemi bekledi. Ardından kendisi de yanıma oturdu. Arabayı çalıştırıp kafasını bana çevirdi.
"Yemek yiyelim mi?..."
"Olur..."
"Özellikle gitmek istediğin bir yer var mı?"
Bu adama her geçen gün daha fazla düşüyordum. Her şey için fikrimi alıyordu. Rahat etmem için gitmek istediğim yer var mı onu bile soruyordu.
Ama bilmiyordu ki ben bir tek onun yanında kendimi bu kadar rahat hissediyordum...
"Yok. Sen neresi dersen bana uyar..."
Bana dönüp gözlerimin içine baktı. Işıl ışıl parlıyordu gözleri. Bir tek sözümle bakışları ışıldıyordu...
"Deniz kenarında bildiğim çok güzel bir yer var. Sana da uyarsa-"
"Uyar..."
Kocaman gülümseyip yerinde dikleşti. Neşe saçan sesiyle konuşmaya başladı.
"O zaman rotamız Deniz..."
Ben de gülüp başımı cama çevirdim ve dışarıyı izlemeye koyuldum.
Kalk artık!
Başıma giren ağrı ve duyduğum sesle Savaş'a doğru döndüm. O ise bana bakıp gülümserken aniden kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PASSİONE +18
ChickLit"Ah, devam et daha hızlı... Evet işte böyle... Ahhh..." Hemen yan odamda duyduğum inleme ve seks tınılarıydı bunlar... Ben burada yatakta oturmuş onların bedenlerinin birbirine çarpış seslerini ve zevk inlemelerini dinlerken onlar kendilerinden geçm...