-6-

34.8K 647 325
                                    

Hellööö 😜

Bol vote ve satır arası yorum yapmayı unutmayın ✌😜


❤❤❤

Gözüme vuran güneş ışığıyla homurdandım. Ve yatakta döndüm. Uyumak istiyordum. Çok yorgundum ve başım ağrıyordu biraz daha uyusam ne olurdu ki...

Kızım uyansana artık! Ne ağır uykuymuş ya?!

Duyduğum sesle gözlerimi açtım. Yanımda kimse yoktu. Muhtemelen Arzu içerden seslenmişti. Homurdanarak yataktan doğruldum. Gözlerimi ovuşturarak odadan çıktım. Salona gittiğimde kimseyi göremeyince mutfağa doğru adımladım.

Yemek masasında bir adet yiyişen Ateş ve Arzu gördüğümde sabah sabah midemin ağzıma geldiğini hissettim. Hayır yani yapacak başka yer mi yok?!...

Gidin odanızda yapın ne bileyim salonda yapın ya da banyoda yapın... Yüzümü buruşturarak onlara arkamı döndüm ve buzdolabını açtım. İçinden soğuk bir şişe çıkardığım gibi kafama diktim. İçimin yanmasını geçiren suyla tekrar onlara döndüm.

"Şu işi başka yerde yapsanız... Yemek yiyiyoruz burada!..."

"Fantazi..."

Ateş'in çarpık gülüşle söylediği şeye suratımı ekşittim. Sahiden mi?... Fantazinize...

"Yoksa kıskandın mı küçük?... Ah kıskanma akşam sana gelirim."

Göz kırpıp vücudumu süzdüğünde rahatsızca kıpırdandım.

"Kıskanmak mı?... Immm... Hiç sanmıyorum..."

Söylediğim şeyle Ateş'in bozguna uğramış suratı keyiflenmemi sağladı.

"Sadece sizin iğrenç çiftleşmenizi izleyip iştahımın kaçmasını istemiyorum."

İkisi birden afallamış suratla bana bakarken ben de son vuruşumu yaptım.

"Bu arada akşam gelme. Seninle yatmaktan daha zevkli işlerim var."

Ateş kucağındaki Arzu'yu indirip ayağa kalkıp bir kaç adımda önümde bitti.

"Ne işiymiş o?!"

"Cık cık cık Arzu'nun kafasına göre yaptığı sözleşmede her adımımın hesabını vereceğim yazmıyor üzgünüm şansına küs."

İkisinin de şaşırmış ve bozguna uğramış suratları her geçen dakika keyfime keyif katarken mutfaktan çıkmak üzere adımlıyordum ki aklıma gelen şeyle arkama dönüp parmağımla ikisini göstererek konuştum.

"Ha, unutmadan bu arada..."

Yanlarına yaklaşıp sır veriyormuşçasına konuştum.

"Ben yokken kafanıza göre takılabilirdiniz."

İkisi de anlamamış gözlerle bana bakarken devam ettim.

"Anlarsınız ya... Seks falan... Kendinizi tutamazsınız falan salın gitsin."

İkisine de göz kırpıp mutfaktan çıkıp odama doğru adımladım. Hemen dolabımdan kıyafet alıp üzerime geçirdim. Saçlarımı doğal haliyle salık bırakıp telefonumu elime aldım. Ekranını açtığımda gelen mesajı görünce gülümsedim.

Savaş : Günaydın ☺

Dicle : Günaydın ☺

Savaş : Nasılsın ?

PASSİONE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin