Aheste | tanıtım

44 3 2
                                    

İYİ OKUMALAR CANLARIM : tanıtım

 HAYIRLI UĞURLU OLSUN.💕


...

Hayat mıydı bizi bu acıya alıştıran , yoksa biz miydik bu acılara "geçer " diyerek insanları alıştıran . Bence öyleydik ...

İnsandık bizde , kendini dünyanın tanrısı sanan ama aslında bir parça ruhtan oluşan . Acı idi ruhumuzu ruh yapan . İçindeki yaşanmışlıktı bizi insan yapan . Döngüden ibarettik hepimiz. Kaçardık kendi benliğimizden , Kendimizden ve en önemlisi asla başaramazdık . Özgür olamazdık bu hayatta . Özgürlük neydi ki ?

Özgürlük tanımını yaparken herkes , uçabilmek , istediğini yapabilmek derdi. Oysaki bana göre özgürlük ; bir kedinin köpekten korkmaması gibi bir şeydi . Köpeğin onu koruması ve onu içindeki özgürlüğe hapsetmesiydi . Özgürlük , orda yaşlanacağını , çürüyeceğini , yapraklarının adeta bıkarmışçasına dökülebileceğini bilen  fidanın , aslan gelse dahi korkmadan orada dimdik durması ve aslana savunmasıydı . Özgürlük fidanın aslanın kalbinde saklanıyor oluşuydu . 

Zordu ...

Gerçekten ulaşılması zor olandı özgürlük . Olmaz! diyenler vardı . Ama neden olmasın ki ? güven değil miydi özgürlüğü koruyan . Fidan da özgürlüğü tadabilirdi adeta "ben geldim " dermiş gibi.

Bu hikayeydi ! fidanın aslanın pençeleri arasından kalbinin arasına giden yolculuğu ...


...




AHESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin