AHESTE| 0.4

11 3 0
                                    

İYİ OKUMALAR : )

YENİ BÖLÜM YENİ KURGULARIN DEVAMI İÇİN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN !!! 🖤

............

Söylenecek söz yoktu çoğu olaya karşı . Bende bazen susmak istiyordum , ama şuan aynı şeyi demeyeceğim . Susması zerre sorun olmayan adam konuşsun istedim . Konuşursa belki bir şeyler düzelir dedim ama olmadı , şansıma tüküreyim .

Adımlarımı ona doğru döndürdüm ve bir cevap bekledim , sustu . Sustu sadece ve yeşilden meraka doğru çıkan koyu harelerime uzandı elaları ve uzun uzun baktı. 

Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim ki , kapının dış tarafından Sami beyin sesi duyuldu . 

"Burada mıydın , fidan ? Bende her yerde seni arıyordum . " Derken sesi merak içeriyordu .

"Bir işim vardı ama gerek kalmadı . Ne vardı Sami bey ? " derken bir taraftan asla gözlerini benden çekmeyen Aslan'a bakıyordum . Kolumu ondan çektim ve kapıya , Sami beyin yanına doğru gittim .

"Evet , sizi dinliyorum ." Yürürken bir yandan da onu dinliyordum .

"Sizli bizli konuşmayalım istersen fidan." derken garip hissetmiştim bir an . Biz Aslanla hiç bu konu hakkında konuşmamıştık .

Her neyse.

"Sıkıntı yok Sami .  Evet seni dinliyorum ."dedim.

"Az önce yanımızda Amirim de vardı . Burada bir işi varmış o yüzden gelmiş. "Derken bir anda yaptıklarım aklıma gelmişti . Bende kesinlikle deli cesareti vardı .

"Buradaki komutanla görüşmüşler ve senin de orada olabilmen için konuşmuşlar.  Bende orada olacağım zaten senin içinde rahat olabilir." derken şaşırmıştım . Sonuçta ben bir avukattım , ne kadar bir avukata göre güçlü ve refleksim iyi olsa da sonuçta benim yerime bir asker alabilirlerdi.

"Anladım saat kaçta orada olmam lazım . Pek bilmiyorum buraları . Sonuçta yeni taşındım." derken yanıma doğru yürüyen Aslan ve yolculukta bana laf atan asker de vardı .

"Ben ararım seni beraber gideriz." derken başımı onaylar anlamda salladım .Aslanlar da gelince, Aslanın  yanındaki  asker benle konuşmak istedi . İlk başta şaşırmıştım ama teklifini kabul ettim . Onla beraber yanda boş olan bir odaya girdik , bu oda onundu sanırım.

Siyahımsı sandalyeye oturmamla o da karşımdaki sandalyeye oturdu ve söze başladı.

"Fidan orada ki konuşmam için özür dilerim . Yani açıkçası senden pek haz etmemiştim . Bir çok olaya  denk geldik ve onlar yüzünden ben sevdiğim kadını  kaybettim. Seni de baban gibi sandım sadece, üzgünüm.  " Konuşurken bir yandan eli titriyordu,  bir yandan ise sinirden ve üzüntüden kaynaklı  gözleri doluyordu .

Titreyen ellerini tuttum . 

"Üzülme sarışınım , üzülme ablacım geçer bu da . Belki de , gerçekten eskiyi  unutturacak birini ve sevgini hak edecek birini bulursun ." Ablacım demiştim çünkü öğrendiğime göre benden küçüktü ve görünüşe göre büyük gösteriyordu. 

"Eğer varsa bir arkadaşın abla,  olur ." derken bir yandan dolan gözlerini siliyordu bir yandan da gülüyordu . O an gerçekten üzülmüştüm .

Elimi kaldırıp omzuna vurdum ve söylendim .

"Kalk sıpa yapıştıracağım şimdi ağzına birer tane ."derken yalancı bir kızgınlıkla söylüyordum .

"Boyun uzarsa vurma olasılığın olabilir." derken dalga geçmeyi de ihmal etmemişti.

"Her şey zeka da bitiyor aslan parçası ."dediğimde ,  bir anda odaya Aslan girdi . 

AHESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin