AHESTE | 0.1

28 3 2
                                    

İYİ OKUMALAR!!!

şuraya bir adet cemal Sürey'ya bırakıyorum..

..................


Sarılmış oturuyorduk. Hatalarımızla ...

Adeta kırık bir vazoyu yapıştırmış gibiydik hayata karşı . Acımasızca yaşıyor , insanları kırıyor ve sonra biz özürle yapıştırıyorduk ruhlarımızı . Biz bu idik . İnsandık ...

Yalancıydık , söz verince tutmazdık hiç , geçiştirirdik yapacaklarımızı . Ertelerdik ... peki ölüm gelince o bizi erteleyecek miydi ? ah! Tabi ki hayır . 

Biz sonradan olacakları bilmeden yaşardık bu yalan dünyayı . Asla düşünmezdik ya da düşünmek istemezdik . Karşımızdakinin nasıl kırılacağını , nasıl yok olacağını . Sonradan anlardık değerlerini .

Ben de sonradan anlamıştım bu hikayede , asla inanmamıştım . Belki de anlamamıştım , anlamamak ağır basmıştı .

Keşke ... Keşke dedim o an , keşke bunları yaşamasaydım , keşke yaşamasaydım ... İnsanlar daha rahat olabilirlerdi , ben daha rahat olabilirdim ancak zaten artık gidiyordum . Memleketimden gidiyordum . Ailemden , arkadaşlarımdan , çocukluğumdan gidiyorum ...

Hoş çakal! 

Anonsla eş değer tizlikte olan görevli kadının sesleriyle yüzümü buruşturdum .

"saat kaçta olsun efendim? "

Bilmiyordum ki. Tek bildiğim buradan gideceğimdi , eğer biraz daha burada durursam yakalanma ihtimalim yüksekti .

" en yakın saat kaçsa ona istiyorum ."

kadın başıyla onaylayınca , patlıcan moruna yakın bir tonda olan çantamın en ön gözünden bilet için ayırdığım parayı aldım ve kadına vermek için küçük aralıktan içeriye bıraktım .

Kadın biletim ve geriye kalan parayı bana uzattı . Alıp hemen wc ye doğru yürümeye başladım . Eğer biraz daha burada durursam yakalanırdım ve bunun olma ihtimali buraya kadar gelmişken , ilerlemişken kötü olurdu .

Eğer yaşamak istiyorsan bazen kaçman gerekir .

bu aynı rope'nin ; ölmek için bile nefes alman gerekir demesi gibi bir durumdu .

Tuvalete girer girmez yeni aldığım telefona aynı yeni aldığım hattı taktım ve açılmasını bekledim.

Açılır açılmaz internete bağlanıp rezervasyon yaptığım otelin konumuna baktım .

Avukattım ve orada kalacak bir yerim ve o yere yetecek param vardı . Tek ihtiyacım olan şey oraya gidince girebilecek bir iş idi .

Kaçıyordum ve umarım başarabilirdim . Kaçmak , bir yere özel olamamak sığdırılmamak berbat bir şeydi . Tehdit yemiştim ,çokça tehdit ...

Orada yaşamamı çok gördüler . Neden mi ? 

ah!

Babam bir azılı bir örgütte görev alıyordu . ne kadar nefret etsem de bu durumdan öyle idi. Ne babam oradan uzaklaşmama izin veriyordu . Ne de komşular orada kalmama izin veriyorlardı . Sözlü taciz , gasp ve bir çok kötü şeye uğramıştım . Annemin babamdan ayrılıp Almanya ya gitmesiyle başlamıştı her şey . Babam annem ile İzmir de tanışmış kısa sürede birbirlerinde hoşlanmışlar. Babamın anneme göre durumu gayet iyiydi . Annem ilk başlarda babamın şehvetine bakmış sonradan aşık olmuştu . Ben yaklaşık on yaşındayken babam iş yerinden bir ortağı ile bir örgüte girmişti ve tüm parasını onlara vermişti . Hatta eğer erkek oğlu olursa onu örgütte önemli bir rütbeye sahip edeceğini söylemişti ancak ne yazık ki be doğmuştum . Sonrasında ise annemin babama karşı soğuması ile her şey ilerlemişti .

Babam bir gün anneme gelip beni oraya götüreceğini söylemişti . Annem babamın vatan haini olmasına zaten karşıydı ancak susuyordu ve bu kararı bardağı taşıran son damla oluvermişti.

Babam ise uzun uğraşlar ve annemin giderim tehditi altında kabullenmişti . En azından okumama müsade ediyordu her şey güzeldi . Ta ki avukat olmak isteyene kadar . Ona çok ters idi . O bir vatan hainiydi ve kızının ona karşı  çıkması kötüydü. Öldürürler seni dedi dinlemedim . Şiddet uygulamadı hiçbir zaman ne anneme ne  bana ama onun ruhumuza uyguladığı şiddet daha kötüydü belki de . 

Sonra o gitti . Annem beni asla umursamadan gitti , not bile bırakmamıştı ...

Sonradan haber almıştım. Almanya ya taşınmış orda bir Amerikalı ile tanışmış , evlenmiş ve iki çocukları varmış .

O gün karar vermiştim . Ben ne beni bırakanlara aldırış edecektim ne de bana zorla bir şey yaptırmaya çalışanlara .

Saatin yaklaşması ile Uçak giriş kapısının önüne geldim ve açılan kapılarla ile doğru yürümeye başladım .

Uçakta yerimi almam ile rahat bir nefes verdim . Uçak son kontrollerini yaptıktan sonra kalkmaya hazırlanmıştı ki bir anda içeriye elinde silahlı bir adamın girmesi ve "buraya gel avukat " demesi ile nefesimi tutmaya başladım .

Ön çaprazımdaki adam hariç herkes korkuyla ediyordu. O fazlasıyla rahattı .  Rahat olması garibime gitmişti . 

Adımlarımı teröriste doğru ilerlettim . 

"Bu kadar insan için yapma . Götür beni bitsin. "

Soğuk kanlıydım . Eğitim almıştım , silah kullanmayı ve dövüşmeyi biliyordum .

Kansıza doğru adımladım tabi o benim ona atak yapacağımı anlamamış olacak ki ona doğru ilerlememi  pek önemsemedi . 

O sırada arkadaki adam da ayağa kalkmış ve ne yaptığıma dikkat kesilmişti .

İçimden ne bakıyorsun salak ? ayı mı oynatıyoruz şurada . demek gelse de içimde tuttum .

Elimi öne doğru uzatıp silahı almaya yeltendim ve başarı olduğumu fark eder fark etmez silahı adamın kafasına dayadım . 

"Hala gitmek ister misin? "

Diyerek , histerik bir şekilde güldüm . O sırada adam yanıma gelmeye başladı . 

Tehlikenin geçtiğini fark eden insanlar ayağa kalkmış ve koşarak kapıya doğru ulaşmaya çalışıyordu . Adamında kapıdan çıkacağını sandım ancak bana doğru geldi . 

O sırada da hostesler dahil herkes çıkmış bir biz kalmıştık . Adam ise önüme gelmiş , elini bana doğru uzatmış ve konuşmaya başlamıştı .

" Ben albay Aslan Karaca memnun oldum avukat hanım "

Ağzımdan ister istemez şaşkınlık nidası dökülmüştü . Aklıma gelen ilk şeyi dilime yansıtarak adama cevap vermiştim .

"Ne kadar sizin yapmanız gereken bir işi yapmış olsam da memnun  oldum albayım ."

O da çok geciktirmeden cevap verdi . Bu cevabına baya şaşırmıştım ...

Çünkü bu cevaptan oluşan cümle hayatımın dönüm noktası idi. 

...

"Eğer test edilmek için yapıldıysa bu durum size yardım etmek yapılan sınavı bozabilirdi fidan hanım . Türk silahlı kuvvetleri Hakkari 4. tabur komutanlığı görevinize hoş geldiniz , Avukat fidan lacivert " 

.................


Bitti yeni kurgu , yeni olaylar , sıfırdan yaşam hoş geldiniz arkadaşlar ...

Bir kusurumuz varsa affola . nxmbcvmcz

yazım yanlışı varsa kusura bakmayınn . öptümm 🔥💕💞


AHESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin