8. BÖLÜM "HAYAL KARAYEL"

143 7 11
                                    

Selam canımın içleri🌼✨

Nasılsınız?

Bende sizin için buraya kalp ve yıldız bırakıyorum🌟❤️. Sizinkileride bekliyorum🌞.

Nessa Barret - La Di Die 🎧🤍

Herkese keyifli okumalar çiçeklerim🌹💐...

"Kimin adamısın sen?" diyerek öne doğru bir adım attı Miraç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kimin adamısın sen?" diyerek öne doğru bir adım attı Miraç. "Git çağır sıkıyorsa kendi gelsin çıksın karşıma! Adamını gönderip arkasına sığınmasın!" diye öfkeyle adeta tıslayarak konuştu Miraç.

"Yağız Özkaya." diyen adam sağa çekilerek arkasındaki sigara içen adamı öne geçirdi.

"Baba?"

*****

Karşımda yıllar önce bizi en acı şekilde bırakıp giden şimdi baba hakkı varmış gibi karşımıza çıkan o adamı görmek beklediğim en son insandı.

"Bunun ne işi var burada?" diye konuşarak yanıma gelen Sena'ya başımı iki yana sallayarak bilmediğimi söyledim.

Elinde neredeyse bitmek üzere olan sigarasından son bir nefes çekip dumanı dışarı üfleyip ayağının altına alan babamın gözlerine baktım.

Eskiden gözlerinde gözlerimi gördüğümde kocaman gülümseyip boynuna sarılırdım. Ama şimdi bu adamın kanından bir parça olduğum için kendimden nefret ediyorum.

O bize doğru gelirken ona doğru birkaç adım attım ve tam karşısında durup gözlerine baktım.

"Sevgili kızım?" diyerek konuştu yüzündeki iğrenç gülümsemesiyle. Onu sinir etmek için bende onun gibi gülümsedim ve aynı onun gibi sakin bir ses tonu ile cevap verdim.

"Şerefsiz babacığım?" dediğim an kaşları çatıldı. Ondan ne kadar çok nefret ettiğimi çok iyi biliyordu aslında. Şaşırmasına gerek yoktu.

"Yine sürünü peşine takıp neden geldin? En son geldiğinde seni çok güzel kovduğumu hatırlıyorum da." dedim ve kollarımı göğsümün altında kavuşturup meydan okudum ona.

"Senin dilin uzamış güzel kızım." dedi babam tek kaşını kaldırarak. Buna bana söyleyecek en son insan bile değildi.

"Yeter ki dilim uzasın babacığım. Senin gibi güçsüz insanlara elimin uzanacağına dilim uzasın." dedim ve yüzümde olan gülümsemeden kurtulup ellerimi onun göğsüne bastırarak ittim.

Az önce öne çıkıp adımızı bağıran adam babamın önüne geçerken arkadaki adamlarda silahlarını çıkarıp bana doğrulttular.

50 tane namlunun hedefindeydim şu an. O silahlardan bir tanesi bende olsaydı keşke.

Babam elini yukarı kaldırıp aşağı indirdiği an silahlarını bellerine geri taktı adamlar. Karşısına onu korumak için geçen adamı eliyle geri çekip karşıma dikildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK KAHRAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin