Pov. James
Ostatnio trochę się zmieniło. W sumie trochę to za mało powiedziane.
Może zacznijmy od tego że Syriusz i Remus są razem.
W sumie nie tylko oni...
Ja i Regulus po wielu rozmowach, kłótniach, przerwach itp. w końcu również postanowiliśmy być ze sobą.
Dopiero teraz zobaczyłem co to znaczy naprawdę kogoś kochać. To co czułem do Evans nawet nie jestem w stanie porównać tego z tym co teraz czuję do Regulusa.
Młodszy Black działa na mnie jak narkotyk im więcej i dłużej go biorę tym więcej chce.
Ja i Regulus spotykamy się prawie codziennie i jestem przekonany że moi współlokatorzy zauważają już moje zniknięcia, jednak mimo wszystko nic na ten temat nie mówią.
Mam co prawda trochę wyrzuty że przez to tak mało spędzam z nimi czasu po za lekcjami, ale postanowiliśmy z Regem niedługo pogadać z Syriuszem o nas.
Dzisiaj mieliśmy się spotkać u mnie podczas obiadu. Huncwoci zazwyczaj na obiad przeznaczali 2 godziny więc za nim by wróciła reszta my zdążylibyśmy pójść gdzieś indziej.
- Hejka. - powiedział Regulus wchodząc do mojego dormitorium i zdejmując niewidkę z głowy.
- Hej. Nie zauważyłem cię! - zaśmiałem się.
- Suchy ten żart. - uśmiechnął się Regulus a następnie mnie przytulił. - Co robimy?
- To co zawsze gdy jesteśmy u mnie. - powiedziałem a następnie przyciagnąłem go do siebie zmuszając do namiętnego pocałunku, który oczywiście oddał. Oderwaliśmy się od siebie i tym razem to Regulus postanowił mnie pocałować, jednak centymetr przed moją twarzą zatrzymał się.
Nagle drzwi do pokoju otworzyły się powoli a w nich stali Remus z Syriuszem.
- Co jest kurwa?! - powiedział Remus. Cóż jak Lupin przeklina to nigdy nie oznacza to nic dobrego.
Nie wiem kto z naszej czwórki był w największym szoku.
Ja miałem totalnego laga mózgu.
Regulus wyglądał jakby miał się zaraz załamać.
Remus jakby właśnie sobie coś uświadomił.
A Syriusz?
Syriusz wyglądał jakby miał właśnie zawał. Patrzył tęmpo w ziemię, jednak po chwili podniósł wzrok patrząc na mnie otęmpiałym wzrokiem.
- Jak? Gdzie? Kiedy?!
- Wpadliśmy na siebie. Jakiś korytarz. Drugi dzień szkoły. - powiedziałem w myślach jednak wiedziałem że teraz nie czas na żarty.
Przełknąłem głośno ślinę i wtedy się zaczęło....
___________________________________
ZAPRASZAM DO MOJEJ NOWEJ KSIĄŻKI O JEGULUSIE 😇
No witam, witam!
Jak myślcie co będzie dalej?
Do zobaczenia w następnym rozdziale. Który pojawi się jeszcze dzisiaj gdzieś po 12 . 🌝
CZYTASZ
Say you love me [JEGULUS] [WOLFSTAR]
FanfictionHuncwoci rozpoczynają 6 rok nauki w Hogwarcie, jednak nikt nie twierdzi że będzie łatwo. Syriusz Black zastanawia się czy to możliwe żeby zauroczył się w przyjacielu. Remus Lupin próbuje zrozumieć dlaczego nagle przy pewnym brunecie jego tętno prz...