Pov. Regulus
Czułem jak James przełyka głośno ślinę szykując się na najgorsze. Jednak wtedy wydarzyło się coś czego nie spodziewał się chyba nikt.
- Wiedziałem! Kurwa, wiedziałem!
Cała nasza trójka spojrzała na Syriusza, który skakał po całym pokoju wymachując energicznie rękami. Nagle podbiegł do James'a i go uścisnął po bratersku.
Odsunął się od niego trochę i spojrzał na niego tym razem z powagą i zapytał wskazując na mnie głową:
- Kochasz go?
Wstrzymałem oddech. Oraz czułem jak moje serce zaczyna szybciej bić, nie pomagał w tym wzrok James'a, który prześwietlał moje ciało na wylot.
Czy James mnie kochał? Czy ja kochałem go?Wtedy przypomniałem sobie wszystkie momenty z Potterem. To jak pomagał mi z jakimiś wypracowaniami. Jak leżeliśmy po prostu na łóżku leniuchując. Jak śmialiśmy się do utraty tchu. Albo łazili w nocy po zamku przykryci peleryną James'a. Tych wspomnień było tak dużo i mimo tego że było też kilka tych nie przyjemnych. To ja już to wiedziałem. Kochałem go. Kochałem James'a Potter'a.
James również się zawiesił i tym razem to on przerwał kontakt wzrokowy przerywając mój tok myśli.
- If you love me, then say you love me, and you are mine. - zanuciłem cicho pod nosem a James spojrzał mi ponownie w oczy co dodało mi otuchy do dalszego śpiewania. - Hey come on darling, stop the hiding, speak your mind.*
Pov. James
Teraz byłem już pewny nie miałem żadnych wątpliwości. Spojrzałem Syriuszowi głęboko w oczy.
- Tak, kocham go. - powiedziałem przenosząc wzrok na Regulusa - Wszyscy szukają wielkiej miłości, a ja już swoją znalazłem.
___________________________________
KONIEC
Sorry nie umiem pisać zakończeń książek, ale myślę że może być.😩
Więc koniec tej książki trochę zepsułam wiem, przepraszam.
Do zobaczenia w następnej książce.😙 (która już jest na moim profilu więc zapraszam hshs)
Ogl obecnie to moja ulubiona piosenka hshsh.
* ( Tytuł :Speechless) Jeśli mnie kochasz, to powiedz że mnie kochasz i że jesteś mój. No dalej kochanie, przestań się ukrywać, mów co myślisz.
CZYTASZ
Say you love me [JEGULUS] [WOLFSTAR]
FanfictionHuncwoci rozpoczynają 6 rok nauki w Hogwarcie, jednak nikt nie twierdzi że będzie łatwo. Syriusz Black zastanawia się czy to możliwe żeby zauroczył się w przyjacielu. Remus Lupin próbuje zrozumieć dlaczego nagle przy pewnym brunecie jego tętno prz...