Kivitelezhető ötlet

840 42 3
                                    

A házba csak úgy berontottam. Minden szempár rám szegeződött. Jimy tekintetén egy pillanatra meg is ragadtam. Biccentett egyet kérdőn, hogy hogyan alakult én meg biccentettem egyet válaszul, hogy minden a lehető legjobban. Ő erre meg csak elmosolyodott, ahogyan én is. Aztán megérkezett Jack is. Na ez volt az a pillant, amikor mindenki megelégelte magát és megkérdezték, hogy mégis mi a van.

-Mi történt Jack?

-Hát ezt én is szeretném tudni.

-Victor láthatnám a rituáléról szóló feljegyzéseket?

-Már mondtam, hogy milyen...

-Igen-igen tudom, de van egy ötletem. És hogy tudjam, hogy sikerülhet-e, ahhoz látnom kell. -Victor Jackre nézett. Gondolom már leesett neki, hogy ő az Alfa és neki kell döntenie. Én rá néztem ő meg rám, ezt követően válaszul bólintott az ötödiknek.

-De csak megnézed oké?

-Oké. -Olyan boldog voltam, talán van még esély. Az idős bácsi pár szempillantás alatt vissza is tért egy bőr borítású könyvvel.

-Itt van.

-Köszönöm. -Mosolyogva át is vettem a könyvet. Bele is lapoztam és egy picit jobban áttanulmányoztam, hogy tényleg olyan, mint amire gondoltam. Ahogyan megnéztem nem teljesen, de van benne hasonlóság, ellenben a végső ítéletet egy személy tudja csak megmondani.

-Jessica nem láttad a telefonomat?

-Öhm... de. Tessék.

-Köszi.

-Most mégis mit csinálsz? -Ragadta meg a karomat Jack.

-Ahhoz, hogy megtudjam, hogy egyáltalán lehetséges-e az elképzelésem fel kell, hogy hívjak valakit. Nyugi semmit csinálok addig, amíg veletek meg nem beszélném. Oké? -Egy kis idő elteltével elengedte a kezemet. Én meg egy „Mindjárt jövök." mondattal ki léptem az ajtón, telefonommal és a könyvvel a kezemben.


-Halló, Jean?

-Igen?

-Szia, Sarah vagyok. Ne haragudj, hogy ilyen későn kereslek, de szükségem van a segítségedre.

Elmagyaráztam neki mi a helyzet és mi az elképzelésem ezzel kapcsolatban. Mivel amikor beleszólt a telefonba eléggé álmos hangja volt neki, így kellet neki idő mire feldolgozta a mondandómat.

-Miii!!?? Jézusom te aztán tényleg nem vagy semmi Sarah.

-Szóval egyáltalán lehetséges?

-Igen elméletileg lehetséges. De jobban meg kell, hogy nézzem a leírását.

-És ha bármi rosszul sülne el akkor őket nem éri baj ugye?

-Nem őket nem. De téged annál inkább.

-Rendben. Ha nekik nem lesz bajuk akkor oké.

-Biztos, hogy ezt szeretnéd?

-Teljesen.

-Rendben... legyen.

-Komolyan?! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Ígérem meghálálom.

-Jól van, jól van. Pár perc és ott vagyok.

-Okés.

Most ideje elmondani az érintetteknek. Sarkon fordultam és bementem a kunyhóba, ahol már mindenki tűkön ült a kíváncsiságtól.

Egy újabb fehér farkas --Javítás alatt--Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang