Хенри...
Страстта, която изпитваше към него, а и той към нея, беше способна да ги погуби. Не знаеше дали е нормална ревността и чувството за собственост, което той изразяваше. А тя самата... беше стигнала до бой, заради лудия изблик на ревност и злоба, че някоя друга може да го докосне или да го пожелае.
- Едън Лондон! - баща ѝ нахлу в офиса и прекъсна мислите ѝ като хвърли списанието върху бюрото.
- О, просто чудесно. - повдигна бавно глава и го погледна.
Лицето му беше изкривено от яд и недоумение.
- Можеш ли да ми обясниш какво, по дяволите, е това? - посочи към списанието.
- Ами... повечето хора го наричат списание. - опита се да се усмихне, но при вида на баща си въздъхна и се изправи. - Всичко е наред, татко. Няма за какво да се притесняваш.
- Вярно ли е?
- Да. - баща ѝ я гледаше сериозно.
- Как трябва да реагирам на това?
- Не би трябвало да реагираш, харесвам го. - вдигна ръце.
- А на мен не ми харесва да пишат за теб по някакви долнопробни списания! Не съм ти дал това име, за да го оскверняват! - викна той.
- Не са написали нищо лошо или невярно!
- И сега какво? Ще си в устата на хората постоянно, заради неспирните ходенки на това момче?
- Нали го харесваше, какво стана сега? - изгледа го ядосано.
- Харесвам го, когато стои далече от дъщеря ми!
- Ти сам поиска да изляза с него...
- На бизнес среща, Едън! А не да се въргаляш с него в леглото!
- Престани! Не съм направила нищо лошо! - извика и тя. - Бяхме се разбрали за бъркането ти в личния ми живот!
- Заради това ли се раздели с Даниъл, заради някакво увлечение?
- Не е просто увлечение, Стивън! - остро му отвърна, а когато чу обръщението се дръпна като опарен.
- Това момче не е за теб, Едън! - размаха пръст срещу нея, но тонът му беше по-спокоен.
- Защото не си го избрал ти ли?
- Хубаво тогава! - изгледа я гневно. - Прави каквото искаш!
- Той е добър човек...
BẠN ĐANG ĐỌC
EDEN
Lãng mạnОбича забавленията, малко луда и винаги прави обратното на очакваното. Сгодена и пробиваща с голям успех в бизнеса на баща си. И точно когато се появява съмнението, иска ли животът ѝ да бъде такъв и за в бъдеще, се появява и той. Нахален, арогантен...