Глава дванайсет

1.5K 97 2
                                    

Сутринта закъсня за работа, нямаше никакво желание за каквото и да е. Нощта ѝ беше неспокойна, всякакви мисли я измъчваха и най-вече вината. Даниъл беше звънял няколко пъти, но тя нямаше сили да говори с него, а може би и не искаше.

Влезе в офиса и след няколко минути той нахлу след нея.

-          Търсих те снощи, Едън. – тя го погледна.

-          Да, видях. – той размаха ръце.

-          Е? Не смяташ ли, че трябваше да ми се обадиш.

-          Съжалявам, бях изморена и веднага заспах.

-          И какво прави снощи? – седна срещу нея.

-          Бях навън.

-          Все пак излезе с този Кинг, а? – той се присмя.

-          Точно така.

-          Кога се прибра?

-          Сметка ли ми държиш, Дан?

-          Просто искам да знам.

-          Даниъл! Беше нормална среща с клиент, говорихме за желанията му, уточнихме условията и приключи бързо.

-          И това е всичко? – тя остави папката на бюрото и го погледна.

-          Даниъл, наистина не съм в настроение за ревнивите ти изблици. Нямам какво повече да добавя. – въздъхна и седна. – Нямам намерение да споря с теб.

-          Права си. – изражението му омекна. – Извинявай, не знам какво ми стана.

-          Благодаря.

-          Изглеждаш изтощена.

-          Не спах добре.

-          Довечера ще наваксаш, но няма да мога да дойда. Помниш ли Дерек и Анди?

-          Имам бегли спомени. – отвори пощата си.

-          Искат да се видим, в града са.

-          Чудесно.  По обяд съм на оглед, ще продължи по-дълго и няма да се връщам в офиса.

-          Добре. Имам уговорка за обяд с Мат, мога да му откажа и да отидем двамата?

-          Не, няма да имам време. Огледите не са близо, ще ми е нужно време да се предвижа.

-          Ще те оставям, имам работа. А и виждам, че и ти си заета. – той се изправи и заобиколи бюрото ѝ.

EDENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora