Глава осма

1.4K 102 1
                                    

Едън зареждаше съдомиялната след вечерята ѝ с Даниъл, докато той си взимаше душ. Телефонът ѝ извибрира.

04.06.2013, 19:20, Хенри

Ще вдигнеш ли?

О, Боже мой!

Едън изтича и затвори вратата към спалнята, където се намираше и банята ѝ.

04.06.2013, 19:23, Едън

Не звъниш.

Върна се в кухнята и застана до прозореца. Телефонът завибрира в ръката ѝ. Погледна към коридора, не знаеше защо, по дяволите, се крие. Въобще криеше ли се?

-          Ало? – гласът ѝ беше тих.

-          Здравей!

-          Какво искаш? – сопна се и отново погледна към коридора.

-          Днес си тръгна много бързо...

-          Защо ми звънна? – продължи тя.

-          А ти защо ми вдигна? – не ѝ остана длъжен.

-          Аз... – замълча, а той се подсмихна.

-          И аз така си помислих.

-          Какво? – Едън затвори очи, защо ѝ действаше така този мъж...

-          Искаше да ме чуеш. – тя понечи да отговори, но той я прекъсна. – Не отричай!

-          Искам си извинението!

-          С него ли си?

-          Моля?

 Беше объркана, чуваше ясно дишането му, или пък беше нейното... Сърцето ѝ не можеше да се укроти, препускаше и ритъма му се ускоряваше с всяка изминала секунда.

-          С Даниъл? С него ли си? – нетърпението в гласа му се усилваше.

-          Да.

-          След половин час ще съм в Джакс. Ще те чакам там.

-          Не! – повиши глас, но бързо се успокои. – Не мога.

-          Само така ще получиш извинението си. – той се засмя. – Хайде, ще пием по кафе, ще се извиня подобаващо и всеки ще се прибере.

-          Едън? – Даниъл се провикна от спалнята, а гласът му проехтя в главата ѝ като камбана.

-          Трябва да затварям. – тя въздъхна.

-          Ще дойдеш ли?

EDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin