За новото начинание!

1.2K 44 3
                                    

Здравейте, скъпи читатели на EDEN!

Искам да благодаря на всички, които прочетоха първата ми книга, които я харесаха, споделиха с приятели и ме подкрепиха!

Изключително съм благодарна на @VassilenaKoleva, без която това начинание нямаше да бъде възможно! Тя беше първата, която хареса книгата ми, тази която ми даваше съвети и ми вдъхваше кураж!

За тези, които се интересуват: Не планувам продължение на историята за Едън и Хенри, но пък вече започнах нова история, която включва интересни персонажи и различен от този сюжет.

Искрено се надявам новата книга - Ние, която можете да намерите в профила ми, да ви хареса и да ви заплени, така както успя EDEN.

За Ние.

"Ние" е прекрасна възможност да погледнем в света на три типа герои и то едновременно. Всеки един от персонажите ще бъде представян постепенно, като всяка една глава ще започва с името на един от тримата. Представям ви - Анна, Дилън и Кевин, които ще се впуснат в едни от най-страхотните си преживявания заедно и ще изградят силни връзки помежду си.

Повече ще можете да разберете от описанието на книгата, от пролога и естествено - от самите глави.

Извинявам се предварително, ако съм заблудила някой, че това е някакво продължение на EDEN. Публикувам това тук, за да могат повече хора да разберат както за новото ми начинание, така и за вълнението, което изпитвам от всичко случващо се покрай EDEN.

Отворена съм за коментари и въпроси относно всичко, което напиша.


EDENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora