Глава десет

1.5K 93 6
                                    

Затръшна вратата на офиса си. Беше кисела, недоспала и изнервена. Заради работата, умората и Хенри. Вечерта не можа да заспи. Мислеше само за него. За думите, държанието, целувката му. Не спираше да занимава ума ѝ. И сега можеше да усети устните и ръцете му. Знаеше, че за него е просто игра, занимавка, с която да си уплътни времето, но тя отделяше прекалено много внимание на случилото се.

-          Едън, баща ти е в сградата. – Хейли се подаде на вратата.

-          Чудесно. – тя въздъхна. – Направи му кафе.

-          Добре. Искаш ли да затворя вратата?

-          Не.

Едън се изправи, приглади кожената пола и започна да подрежда папките от бюрото си.

-          Здрасти. – на вратата се показа Даниъл.

-          О, здравей.

-          Разбрах, че баща ти е тук.

-          Да.

-          Разсеяна си. – той се усмихна.

-          Да, съжалявам. – вяло го погледна и продължи да разменя местата на папки и документи. – Защо не седнеш, изчакай го. Ще пием кафе.

-          Добре, да ида да кажа на асистентката ти да донесе кафе?

-          ХЕЙЛИ! – Едън извика.

-          Да?

-          Донеси кафе за още двама.

-          Разбира се. – тя се усмихна. – Здравейте, г-н Уилсън.

-          Здравей, Хейли.

-          Сега ще донеса кафетата. Между другото г-н Лондон е по коридора.

-          Благодаря, Хейлс.

Едън тъкмо приключи, когато в офиса цъфна баща ѝ. Изглеждаше сърдит и изнервен.

-          Едън! – той тръгна към дъщеря си.

-          Татко. – целуна я по бузата.

-          Даниъл. Как си?

-          Здравей, Стивън. – те се здрависаха. – Добре съм, ти как си?

-          Зает.

Седнаха на столовете срещу Едън, а Хейли влезе с кафетата. Преди да затвори вратата направи физиономия от типа „май си загазила”, а Едън се начумери.

EDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin