Глава четиринайсет

1.6K 95 4
                                    

Едън се завъртя и ръката и обгърна нещо, което определено не беше възглавницата. Беше някой. По-точно беше Хенри. Надигна глава и го погледна. Спеше, обърнат по корем, гол. Едън се ококори, повдигна завивката, но той беше все още с панталоните си.

Майко мила!

Бавно се отдръпна от него и внимателно стана от леглото. Кракът ѝ се оплете в един от падналите чаршафи, не можа да запази равновесие и тупна на земята. Звукът, който се чу беше тъп, но достатъчно силен, за да го събуди.

-          Мама му стара! – изруга тихо.

-          Едън? – звукът от сънения му глас накара косата ѝ да настръхне.

Рошавата ѝ глава се показа от земята и бавно се изправи. Усмихна се, но срамът я обзе.

-          Добре ли си? – гледаше я с любопитство.

-          Аз ли?

-          Друг, строполил се на пода, има ли?

-          Правя си сутрешните упражнения, нали знаеш...

-          Не знам. – той се усмихна и се протегна.

-          Ами за разсънване. Всяка сутрин ги правя. Ти, какво? Не правиш ли така? – изгледа го очудено, сякаш той беше лудия в стаята.

-          Обичам да правя друго за разсънване. – тя се изсмя нервно.

-          Знаеш ли какво обичам аз? Кафе. Искаш ли кафе? Май имам.

Той отметна завивката и гледката, която се откри беше опияняваща. Не можеше да откъсне очи от релефа на тялото му.

-          Удари ли се? – потърка очи и погледът му отново се върна на нея.

-          М? – гледаше го замаяно. – Кое? Какво?

-          Удари ли си нещо? – той се изправи и се приближи до нея.

-          Не. – тя тръсна глава. – Аз... ще направя кафе, нали искаш? Кафе, имам предвид.

-          Какво ти става с това кафе? – разсмя се, мускулите на корема му се раздвижиха.

Едън се врътна и излезе от стаята. Хенри я следваше.

-          Добре ли си? – подря се на плота, докато тя правеше кафето.

-          Благодаря, че остана.

-          Не бих те оставил сама, особено, когато си разстроена. – сложи чаша пред него.

EDENOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz