Той прокара ръцете си по задната част на бедрата ѝ, а нейните пръсти галеха и се преплитаха в косата му. Бавно зацелува корема ѝ през роклята. Ръцете му се плъзнаха към гърба, за да разкопчае ципа. Роклята се свлече от нея, звукът, който се чу, когато дрехата докосна пода, накара тялото ѝ да настръхне. Хенри вдигна поглед към очите ѝ, станали още по-тъмни, заради желанието, което я беше обзело. Той плъзна поглед към гърдите и проследи извивките ѝ. Едън седна в него, така че да е по-близо до него. Хенри бавно започна да целува врата ѝ, като спускаше устните и езика си към гърдите ѝ. Простена, когато влажните му устни покриваха тези чувствени части от тялото ѝ. Пръстите ѝ се впиха в косата му и дръпна главата му нагоре, така че устните му да се слеят с нейните. Целувката им беше изгаряща. Хенри стана и задържа Едън във въздуха, като тя беше обвила крака около мускулестия му ханш. Обърна се и я сложи на леглото. Излегна се назад и зачака, докато той бавно съблече тениската си и изхлузи дънките си. Дълбоките му сини очи не се откъснаха от нейните. Тя прехапа долната си устна, а от гърдите ѝ се надигна стон. Бавно се качи на леглото, хвана я за глезените и я дръпна надолу. Едън се изкиска.
- Забавно ли е? – имаше вид на подивял.
- Малко... – отново се разсмя.
- След малко ще те попитам отново. – целуна глезена ѝ.
- Добре. – прошепна.
Езикът му мина по вътрешната страна на бедрото ѝ. Стигна до бикините, леко погали дантелата и бясно я разкъса. Едън не можа да прикрие изненадания си вик. Той се усмихна закачливо и се намести върху нея. Не спираше да се взира в него, цялата изгаряше, усещаше и неговата възбуда.
Потърси устните ѝ и започна да ги целува леко и много нежно. Тя отвърна на целувката и вкара езика си в устата му. Той се откъсна с нежелание и събу бързо боксерките си, успя да ги изрита от краката си и те паднаха на пода. Усещането, което предизвика в нея я накара да стане нетърпелива. Когато проникна в нея, тя впи устните си в неговите. Удоволствието, което изпитваше не можеше да се сравни с нищо друго. С всеки тласък я усещаше все по-близо до него. Пръстите ѝ галеха кожата на гърба му, а ноктите го драскаха. Гласът ѝ беше дрезгав, стенанията им изпълваха стаята. Хенри хвана китките ѝ и ги задържа отстрани на леглото, като не спираше да се движи в нея, тласъците му ставаха все по-бързи и по-силни.
ESTÁS LEYENDO
EDEN
RomanceОбича забавленията, малко луда и винаги прави обратното на очакваното. Сгодена и пробиваща с голям успех в бизнеса на баща си. И точно когато се появява съмнението, иска ли животът ѝ да бъде такъв и за в бъдеще, се появява и той. Нахален, арогантен...