Глава шестнайсет

1.5K 91 5
                                    

Вървяха точно срещу тях, когато той я видя.

Моментално гневът нахлу в съзнанието ѝ, но Хенри привидно беше спокоен. Той се усмихна, вървеше точно срещу нея.

-          Е, на това казвам приятна изненада! – той се спря.

-          Хенри, здравей! – Диана го прегърна. – Как си?

-          Хенри! – Едън скръсти ръце и се насили да се усмихне.

-          Това е Лаура. – усмивката му ставаше все по-широка.

Момичето до него се усмихна и подаде ръка първо на Диана, а след това и на Едън.

-          Здравейте.

-          Едън. – пое ръката ѝ.

-          Едън? – тя погледна Хенри. – Брокерката?

-          Да, брокерката.

-          Сега разбирам. – побутна го и му се ухили. – Искате ли да повървим заедно?

-          Мисля, че сме в различни посоки. – Едън не спираше да го гледа, а той ѝ намигна.

-          Аз нямам против, нали се разхождаме. – Диана застана до Хенри. – Как си, Хенри? Какво правиш напоследък.

-          С Хенри решихме да изпием по чаша кафе. – отбеляза Лаура, мъчеше се да завърже разговор с Едън.

-          Ти да видиш. – погледна я.

-          Харесва ми апартамента, който си избрала за него.

-          Чудно, на мен също. – Едън замълча, заслуша се в разговора на Хенри и Диана, в който се включи и Лаура.

-          Хенри, отивам да взема кафе, искаш ли? – попита тя.

-          Да. – отвърна той и погледна към Едън, която се стараеше да не го гледа.

-          Ще дойда с теб, май трябваше да си взема още нещо... Едън искаш ли нещо?

-          Не, имам си вече. – тя вдигна пълната чаша.

-          Добре. – Диана тръгна след Лаура.

Двамата останаха сами, Едън забави крачката и спря. Огледа се и се втурна към най-близката пейка. Хенри я последва.

-          Лаура, а? – тя се изсмя.

-          М? – изгледа я очудено.

-          Нищо.

-          Защо не ми звънна?

-          Моля? – тя го погледна.

EDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin