ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ ИМА НОВА ДЪЛГА ГЛАВА ЗА ВАС И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЕ МОГА ДА ТРАЯ ГЕОГРАФИЯТА И ПО-КОНКРЕТНО "ГЕОГРАФСКА И ИКОНОМИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ", А НА СЪЗДАДЕТЕЛИТЕ НА ТЪПИЯ САЙТ КОПЕРНИК И СМОТАНОТО ИМ ПРИЛОЖЕНИЕ ЩЕ ИМ КАЖА САМО ЕДНО - DABOGDA VI SE MOBILNI PREBACIO NA KINESKO PISMO! А, ДА ВИ ВИДЯ ТОГАВА!ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ СЪРАТНИЦИ!
ЕНДЖОЙЙЙ!
*Катарина*
Взирах се през прозореца и надигах чашата червено вино, запленена от нощният Белград. Усетих го да идва зад мен и ръцете му се обвиха около талията ми. Отпуснах се в прегръдките му и изпънах врат, когато постави една мека целувка там. Беше напълно облечен. Мекият материал на ризата му ме погъделичка макар и през тънкият пеньоар.
- Защо не спиш?
- Не можех да заспя.
- Защо? – прочетох тревогата в гласа му и свих рамене.
- Не знам. Просто не мога.
- Одеве забравих да ти дам нещо.
- Какво?
Пред мен се появи една тъмно червена широка кадифена кутия и дъхът ми секна.
- Душане-
После тя се отвори и когато видях диамантеното колие вътре ахнах.
- Исках да ти го дам след вечерята, но имахме други приоритети тогава. – засмя се тихо.
- Защо го правиш?
- Кое?
- Това. Зариваш ме с подаръци.
- Защо да не? – тъмните дебели вежди се сбръчкаха с объркване. - Важна си ми. Не виждам нищо лошо да ти правя подаръци.
Важна...просто важна.
- Трябва да тръгвам. Ти опитай да поспиш. Лека нощ, сладка моя. – целуна ме отново и после се отдръпна. Чувах стъпките му към вратата и с всяка следващата гърдите ме стягаха все повече и повече. Гледах смътно в стъклото на прозореца как гърбът му се отдалечаваше докато накрая не изчезна съвсем в коридора. Виждах в отражението си как очите ми се насълзяват. Стиснах ги, сякаш това щеше да ги спре, но това така и не се случи.
ESTÁS LEYENDO
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomanceПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...