ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЛАВ СИ ИМА ЖЕНИ И "ХУЛИКЕЙ" И КЕКСЧЕТАТА РЕШАВАТ ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ, ХД.
*Катарина*
Бях навсякъде, а етикетът разбивачка на семейства ми бе лепнат и нямаше отърване от него. С Душан бяхме на кориците на почти всички клюкарски списания в Сърбия, но честно казано не бях особено повлияна. Този „скандал", както го бяха определили ми беше абсолютно добре дошъл, защото беше точно преди да пуснем и втората песен. Сега само чаках да дойде обаждане и от вкъщи, защото едвам приеха полуголите кадрите в клипа на „Тяло" пък сега след като разберат че съм с женен мъж сигурно щяха да откачат. Цяла сутрин вече ми звъняха журналисти, но не вдигах на никого, защото имах PR за тази работа.
И телефонът ми звънна за сигурно петнадесети път откакто бях станала, но този път както очаквах беше майка.
- Ало? – опънах крака на дивана щом вдигнах.
- Не те ли е срам, бре сине?
- Здравей и на теб, майко и аз се радвам да те чуя. – въздъхнах. – Да, да, добре съм. Благодаря ти, че попита.
- Катарина, не ми остроумничи! Носа навън не мога да си покажа от срам.
- И аз какво трябва да направя?
- Да ми обясниш как можа да тръгнеш с женен мъж и да разбиеш едно семейство? Така ли те възпитахме баща ти?
- Първо, Душан се развежда и второ, семейство никога не е имало и всичко беше театър. Обичаме се, заедно, аз нищо лош не виждам в това.
- Той е женен! Женен! Нищо ли не ти трепва?
- Миии...- замислих се за момент. – Не. – отвърнах веднага след това.
- Не мога да те позная честно...Какво се случи с теб?
- Нищо не ми се е случило. – завъртях очи. – Намерих някого когото обичам, какво толкова?
- Как какво толкова, бе момиче? Ти разби едно семейство и сега навсякъде те определят като разбивачка на семейства!
ČTEŠ
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomanceПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...